מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / מאמרים / שימור ותחזוקת ריהוט הגן לקראת עונת הקיץ

שימור ותחזוקת ריהוט הגן לקראת עונת הקיץ

שימור ותחזוקת ריהוט הגן לקראת עונת הקיץ

הקיץ, הינה אחת העונות המאתגרות ביותר מבחינת ריהוט הגינה, השמש הישראלית הקופחת עשויה לשבש גם את הריהוט האיכותי ביותר. תחזוקת ריהוט הגם במיוחד בעונת הקיץ, מתבקשת לכל מי שמעוניין בשימור הריהוט לשנים ארוכות. שימור הריהוט, גם בעונת החמה, היא משימה בהחלט אפשרית וניתן ליצור מצב של שימור הריהוט לאורך זמן רב במיוחד לאורך שנים רבות!

** אלו העומדים בפני קניית ריהוט, חשוב מאוד להתייעץ עם איש המקצוע ממנו רכשתם את הריהוט ולבקש את הוראות התחזוקה של היצרן, להכיר את החומר ממנו עשוי הריהוט ואף לבקש את העלון המצורף לריהוט אותו אתם מבקשים לרכוש. 

פעמיים בשנה והריהוט שלכם כמו חדש!

ריהוט גן מעץ וריהוט גן מתכת (בשונה מריהוט גן אלומיניום וראטן), דורשים טיפול תקופתי מסויים, כדי שיוכלו לשמר את צורתם לאורך זמן הן למערכות ישיבה והן לטובת פינת אוכל לגינה.

כל הדרוש לתחזוקת ריהוט יעילה הוא טיפול בשלדת הריהוט וכיסוי הטקסטיל שלו, במידה וכזה קיים. ריהוט מתכת, רצוי לתחזק באמצעות צבע מיוחד השומר על המתכת לבל תחליד (המרייט) וריהוט העץ דורש טיפול שמן תקופתי בהתאם לסוג העץ, צפיפותו, עוביו או דקותו, לצורך שמירה על שומניות ברמה הנחוצה, בהתאם לסגנון הריהוט.

השמנוניות של העץ, נדרשת למניעת התקלפות הריהוט, שמירת הברק, הפיכתו לעמיד בפני שריטות וכתמים ושמירה על יציבותו ועמידותו, בפני חרקים ומזיקים חובבי העץ. 

ריהוט לשנים – התאמת סוג החומר לסוג העץ

האם קיים מושג כזה בכלל? אם תשאלו את המומחים בבלקוני, ריהוט איכותי המטופל באופן נכון נשמר לאורך שנים רבות. טיפול שמן עץ הכולל התאמת שמן נכונה לסוג העץ ישמור על ריהוט הגינה שלכם, בייחוד בעונת הקיץ החמה הידועה כעונה ההורסת את ריהוט הגן, מייבשת ומעלה בו עובש, תופעה לא נעימה ולא אסטטית. שמירה ותחזוקה מינימלית, תמנע את השפעות השמש הלוהטת, על העץ ועל הבד כאחד. 

פתרונות הצללה – הגנה חכמה בשמש לריהוט הגינה

פרגולות לגינה

פתרון שייעל עוד יותר את יכולות השימור של ריהוט הגינה הוא פתרון ההצללה, חיפוי קל של ריהוט הגינה בשמשיות, גנים תלויים, גגונים וצלונים דקורטיביים, יכולים לתת פוש עיצובי למראה הגינה ולשמור באופן יעיל יותר על ריהוט הגן. פתרונות הצללה איכותיים ימנעו מהריהוט להתחמם יתר על מידה, לאחר שעות רבות תחת השמש הקופחת.

ישיבה על ריהוט שיתחמם בשמש יכול להיות מאוד לא נעים, כשהחלטתם לנצל את השמש ולנוח בשמש החמימה, אבל הריהוט כל כך חם, רותח!  מצב לא בריא בעליל, לא לדיירי הבית ולא לריהוט עצמו. (למידע נוסף אודות פתרונות הצללה מתקדמים הקליקו כאן)

שטיפת בדי ריהוט הגן בחודשי הקיץ

ניקוי ריהוט גן

ריהוט גינה הכולל כרים ואלמנטים של טקסטיל. מחויב בשטיפה וכביסה, במיוחד בימות הקיץ, הדשא המתעופף, בעלי החיים והחרקים שעשויים למצוא עליו את מנוחתם יוצרים תופעה של כתמים וריחות לא נעימים. חשוב מאוד לכבס את הבדים ולנקות את הכרים שעל הריהוט, פעולה השומרת על הגוון, הניקיון והניחוח הנעים שלו, לאחר הכביסה חשוב מאוד לייבש את הריהוט היטב וניתן לרסס אותו בתרסיס מיוחד שמונע כניסת מים (תרסיס ננו).

קיימים תרסיסים מיוחדים לבדים, המעניקים לבד פעולה כפולה של ריח נעים ודחיית חרקים חשוב מאוד לשמור על הריפוד יבש מאחר ריפוד רטוב החשוף לשמש עשוי להירקב ולנדוף ריח רע תוך זמן קצר. לכן, בתקופת החורף כדאי לשמור על הריפוד במקום סגור ויבש.

אז המלצה חמה.. תשמרו על הריהוט שלכם, בעיקר בקיץ.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן