מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / מאמרים / שילוב כורסאות בריהוט גן

שילוב כורסאות בריהוט גן

שילוב כורסאות בריהוט גן

שילוב כורסאות בריהוט גן – פעם המרפסת שלנו הייתה חלל משני בו היינו יושבים רק כאשר היו מגיעים הרבה אורחים וחברים לקיץ, לרובנו לא היו שם יותר משולחן פלסטיק וכמה כיסאות לשעת צרה. כיום הסטנדרטים השתנו וניתן לעצב גם את המרפסת ואת הגינה עם ריהוט גן אקסקלוסיבי נוח ומזמין. אז איך הופכים את הגינה הפשוטה שלכם לדבר הכי חם שכולם רק ירצו לבוא לשבת אצלכם?

שילוב כורסאות בריהוט גן – נח רק בתיבה

ובכן לא ממש, גם במרפסת אפשר ורצוי שיהיה נוח. ראשית כל לפני שהולכים לקנות ריהוט גן, כדאי למדוד את המרפסת כדי לדעת מידות מדויקות של מה לקנות וכדי שלא "נחנוק" את המרפסת או את הגינה בריהוט. לאחר שלב המדידות, רצוי לערוך רשימה מסודרת של איזה שילוב כורסאות בריהוט גן מתכוונים לקנות. כמו כן, כדאי לוודא מי הם המשתמשים העיקריים בריהוט הגן, אם ישנם ילדים, מוטב יהיה לרהט בעזרת כורסאות מעוצבות קלות ועדינות וכמובן ללא חלקים מסוכנים העלולים לפגוע בילד כאשר ימעד בסביבתן. פרמטר נוסף הוא, מבוגרים ואנשים שקשה להם להתיישב על כורסאות נמוכות, כדאי להתחשב בהם ולדאוג שיהיו מקומות ישיבה גם להם. בנוסף חשוב שהכיסאות יהיו קלים להזזה, כאשר נרצה לשטוף או לנקות את המשטח. כמו כן כדאי ואף רצוי לזכור שלא כל האנשים מגיעים באותו הגודל וישנם אנשים הזקוקים לכיסאות או כורסאות עם משטח ישיבה רחב. כשאתם מגיעים לחנות נסו את הכורסאות, שבו עליהן, שנו תנוחת ישיבה, וודאו שאתם לא קונים חתול בשק.

תחזוקה

כמו כן, וודאו שהכורסה נוחה לתחזוקה ולא דורשת זמן התעסקות ארוך מהרגיל, חבל שתבזבזו עליה את זמנכם. בתקופת החורף כשהשימוש בכורסאות פוחת, אחסנו את הכריות שלהן בשקיות ניילון ושימו במקום יבש, לשאר הציוד אין מה לדאוג אם הוא עשוי עץ או פלסטיק הוא יחזיק, למי שבכל זאת דואג, כסו את מערכת הישיבה בניילון גדול גם כן, כך תבטיחו את שימורו. בנוסף עדיף כמובן להשקיע בריהוט גן גם אם קצת יקר יותר ממה שתכננתם אבל שיהיה איכותי, אמין ובאחריות יצרן וכך תבטיחו לעצמכם תקופת חסד של שנה- שנתיים. כיום ישנם ריפודים מצויינים שמנדפים זיעה ועמידים לשמש כדאי לבחור בהם אם מיקום מקומות הישיבה הוא בחצר איפה שפחות מוצל.

כריות נוי לגינה מצבעים בהירים מתלכלכות מהר יותר, לכן אם בכוונתכם לחסוך, בחרו צבעים שהלכלוך פחות נראה עליהם וכמובן בחרו כריות שניתן להוריד מהן את הכיסוי ולכבס או כאלה העשויות חומר קל לניקוי. כמו כן, אם מדובר במקום מכורה מפני רטיבות וגשם שניתן לשבת בו גם בחורף, השקיעו באמצעי חימום לערבים הקרירים של החורף, ניתן לרכוש פטריות גז לחימום מקומי. לקראת החורף, עגנו חפצים העלולים לעוף ואפילו קשרו את מערכות הישיבה אחת לשנייה כדי שיספקו יותר התנגדות לרוח.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן