מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / טיפים לבחירת ריהוט גן / ריהוט גן עם תחזוקה נמוכה: טיפים לניקוי ותחזוקה קלים

ריהוט גן עם תחזוקה נמוכה: טיפים לניקוי ותחזוקה קלים

ריהוט גן עם תחזוקה נמוכה: טיפים לניקוי ותחזוקה קלים

אחזקת ריהוט גן יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אין לכם הרבה זמן. למרבה המזל, יש הרבה אפשרויות תחזוקה קלות וזמינות הדורשות ניקיון ותחזוקה מינימליים. להלן כמה טיפים לשמירה על מראה ריהוט הגן שלכם נהדר במינימום מאמץ.

ראשית, בחרו חומרים שקל לניקוי ולתחזוקה. רהיטי אלומיניום, חבלים ופלסטיק הם כולם אפשרויות נהדרות לחללים חיצוניים בתחזוקה נמוכה. חומרים אלה עמידים בפני מזג אוויר, קלים משקל וקלים לניגוב עם מטלית לחה או מים וסבון עדינים.

אם יש לכם רהיטי עץ, חשבו על האפשרות לטפל בהם באיטום מגן כדי למנוע בלאי ושינוי צבע. מריחת חומר איטום באופן קבוע יכולה להאריך את חיי רהיטי העץ שלך ולהקל על הניקוי והתחזוקה לאורך זמן.

השקיעו בכיסויי ריהוט גן כדי להגן על רהיטי החוץ שלכם מפני פגעי מזג האוויר כאשר אינם בשימוש. כיסויים יכולים למנוע נזקי שמש, לחות ופסולת המצטברת על ריהוט הגן שלכם. מה שמקל הרבה יותר על הניקוי והתחזוקה לאורך זמן.

בכל הנוגע לכריות ובדים, חפשו חומרים שקל לניקוי ועמידים בפני מזג אוויר. בדי חוץ נועדו לעמוד בשמש ובגשם מבלי לדהות או להידרדר. חפשו כריות עם כיסויים ניתנים להסרה לניקוי קל, ושקלו אפשרויות עמידות למים אם אתם גרים באזור עם גשם תכוף.

לבסוף, הקפידו לבדוק באופן קבוע את ריהוט הגן שלך עבור כל סימני בלאי או נזק. תפיסה ותיקון של בעיות קטנות בשלב מוקדם יכול למנוע בעיות גדולות יותר בהמשך.

לסיכום, שמירה על ריהוט גן בתחזוקה נמוכה עוסקת בבחירת החומרים הנכונים, השקעה בכיסויי מגן ובדיקה שוטפת של הרהיטים שלכם לאיתור סימני בלאי או נזק. עם העצות האלה בחשבון, אתם יכול לשמור על המראה החיצוני שלכם נהדר במינימום מאמץ ולאורך זמן.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן