מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / ריהוט גן מאלומיניום הפתרון המושלם לכל מזג האויר

ריהוט גן מאלומיניום הפתרון המושלם לכל מזג האויר

ריהוט גן מאלומיניום הפתרון המושלם לכל מזג האויר

מחפשים את הדרך המהירה והקלה ביותר לעיצוב הגינה? מחפשים ריהוט גן במראה יוקרתי? מתלבטים ולא מצליחים למצוא את עצמכם בין המגוון הרחב של העיצובים הקיימים והמתחדשים? אם כך, אנו ממליצים לכם לעשות את הבחירה הפשוטה והנבונה: ריהוט גן אלומיניום איכותי.

ריהוט גן מאלומיניום – הפתרון המושלם לכל מזג האוויר (עיצוב ודרכי תחזוקה)

מתכת האלומיניום, היא בין המתכות המותאמות ביותר לשימוש בתחום ריהוט הגן (קלת משקל ואינה מחלידה). כיום, רוב מערכות הישיבה והאירוח משלבות בתוכן אלומיניום (אם זה השלדה או מסגרת הרהיט החיצונית) כך שבין אם אתם מעוניינים לעצב את המרפסת, הדק הריק שלכם או את שטח הגינה עצמו. ריהוט האלומיניום, הינו בר שילוב בכל השטחים הללו והוא מספק שימוש פרקטי ועמיד לאורך שנים. 

טכניקות השימוש באלומיניום בריהוט גן

ריהוט הגן מאלומיניום כולל בתוכו מספר טכניקות של של ייצור מערכות ישיבה מאלומיניום. בדרך כלל אנו רואים את השימוש בצינורות אלומיניום מולחמים שמשמשים לייצור מסגרת רהיט גן. האלומיניום יכול להגיע כשילדה לריהוט גן ראטן, או צבוע ומסיבי יותר ללא חיפוי ראטן ועליו יושבות הכריות. ריהוט אלומיניום איכותי הבנוי בצורה זו, רצוי שייוצר בצינורות אלומיניום בעובי 1.2 מ"מ (עובי פנימי) לפחות. עובי זה מקנה חוזק פיזי ועמידות פיזית לרהיט. כמובן ככל שהרהיט עצמו גדול יותר כך צריך שעובי צינורות השילדה יהיו עבים יותר.

טכניקת ייצור נוספת היא יציקות אלומיניום שבה הרהיט מיוצר מיציקת אלומיניום ולא מצינורות. ריהוט שכזה הינו יקר יותר באופן משמעותי מכיוון שמשלב בתוכו כמות גדולה יותר של אלומיניום שהינו חומר גלם יקר. בשיטה זו אין חיפוי ראטן/טכסטילן על האלומיניום והאלומיניום החשוף הוא שמשמש את המסגרת החיצונית.

אלומיניום יצוק (cast aluminum)  מומלץ בשימוש בתנאי מזג אורי חריגים ביותר של חשיפה לשמש ושימוש מסחרי). 

הגדרת סוג ועיצוב הריהוט

חשוב מאוד להגדיר את סגנון הריהוט, גם אם בחרנו בסגנון ניטרלי וסולידי יחסית כמו האלומיניום החשוף (ללא חיפוי ראטן), הגדלים, הגוונים והסגנון העיצובי צריכים לבוא לידי ביטוי באופן מותאם. לפני שבוחרים את הסגנון חשוב מאוד להבין את העמידות וחשיבות ההגנה על ריהוט האלומיניום עצמו .

האלומיניום בפני עצמו אינו רגיש לשמש וחום, יחד עם זאת, ריהוט גן אלומיניום מגיע צבוע. צבע לא איכותי יכול להתקלף בשמש לאחר חשיפה ממושכת כמו גם כתוצאה ממליחות במידה והריהוט נמצא באזור שקרוב לים. אלומיניום שצבוע בשיטת אנודייז (שיטה שמשלבת את הצביעה בתהליך ייצור האלומיניום כך שהצבע הופך להיות מקשה אחת עם הריהוט) מותאם ביותר לתנאי שימוש חריגים של שמש ומליחות בכך שהצבע לא מתקלף. כמו כן, ריהוט גן אלומיניום, כמעט תמיד משלב בתוכו אלמנטים של בדי ריפוד, טכסטילן, עץ, HPL וחומרים נוספים. חומרים אלו רגישים יותר לשמש מחומר האלומיניום ועליהם יש להגן. שימו לב מהי מידת החשיפה הישירה של הריהוט לשמש היא שקובעת את אורך החיים של ריהוט הגן. לכן, חשוב במיוחד להשקיע בשמשיות ופתרונות הצללה (לא רק לשם הצל אלא גם על מנת לשמור על הריהוט). שמשיות אלומיניום המיוצרות בשילוב בדים 100% פוליאסטר עבה, איכותי ועמיד יישמרו על הריהוט בפני בלאי מהיר, וכמובן, על הבריאות והנוחות של דיירי הבית ואורחיו. 

כיצד מתחזקים ומנקים ריהוט גן מאלומיניום? 

תחזוקת ריהוט אלומיניום לגינה ולפאטיו מתקיימת בכמה שיטות פשוטות ובדוקות. ההגנה הנה בעיקר על צבע האלומיניום ןלא על האלומיניום עצמו (כאמור אלומיניום הנה מתכת שאינה מחלידה) אחת השיטות הטובות והמצליחות ביותר להגנה על צבע ריהוט האלומיניום בפני השמש היא אבקת הגנה וחסימת קרינה. שימו לב, קיימת אבקה ייעודית המשמשת בדיוק לצורך הזה ומעניקה הגנה כמעט מלאה לריהוט הגן.

שימוש באבקה כזאת, לא רק יאריך את חייו אלא ישמר את מראהו החדש והנקי, אחד האספקטים החשובים ביותר בתחום הריהוט בכלל ותחום ריהוט הגינה בפרט. את האבקה ניתן לרסס על הריהוט באופן צפוף עד כמה שניתן לצורך שמירה ותחזוקה יעילה. 

כיצד מנקים את ריהוט האלומיניום?

שכבות אבק ובוץ, הן בתקופת הקיץ והן בתקופת החורף עשויות להשפיע על ריהוט הגן ועלולים ליצור קורוזיה (לא חלודה) לאורך השנים ובתווך הקצר יותר שחיקה ומראה לא אסתטי. השתדלו להסיר את האבק והבוץ מידי שבוע, תוך הסרת הכריות ופריטי הטקסטיל מהריהוט. השתמשו בצינור מים פשוט והקפידו לייבש את הרהיט על מנת שלא תיווצר אבנית רבה על המוצר (המים בישראל כוללים אבנית רבה)

תחזקו את ריהוט האלומיניום שלכם בחכמה והוא יכיר לכם טובה במראה אסתטי וחדש לאורך שנים רבות!

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן