מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / ריהוט גן לעיצוב מרפסת המשרד

ריהוט גן לעיצוב מרפסת המשרד

ריהוט גן לעיצוב מרפסת המשרד

בחיים המודרניים אנו מבלים שעות ארוכות במשרד, לכן ניתנת כיום תשומת לב רבה לבחירת העיצוב של סביבות העבודה, חדרי המנהלים, פינות המתנה, מטבחון ושאר חלקי המשרד. אם יש לכם מרפסת במשרד תוכלו לנצל אותה לפינת מנוחה נעימה עבור העובדים, כפינת המתנה מעוצבת ללקוחות הממתינים לפגישה או כפינת עישון נוחה ומזמינה. בנוסף, ניתן לנהל במרפסת המעוצבת שיחות עבודה, לנצל ימים יפים לארוחה משותפת של הצוות ועוד. עם זאת, חשוב לזכור כי המרפסת מהווה חלק בלתי נפרד מהמשרד, לכן יש לבחור בריהוט גן המתאים לקו העיצובי המנחה בתוך המשרד, עם הוספה של אלמנטים ירוקים המקרבים את הטבע ומשרים אווירה נינוחה.

עיצוב נכון ופונקציונלי

אמנם, לא לכל משרד יש מרפסת, אך כיום ניתן למצוא במשרדים רבים מרפסת נוחה ומרווחת המשקיפה לעבר הנוף הפתוח, לעתים נוף אורבני מרהיב ולעתים נוף של מרחבים ירוקים פתוחים. יש מקומות עבודה בהם מנצלים את המרפסת רק לטובת המעשנים הזקוקים לשאיפת עשן הסיגריה מדי פעם, לכן אין השקעה במרפסת ונהוג לבחור רק בריהוט פשוט. עם זאת, אם זכיתם למרפסת במשרד תוכלו להפוך אותה לסביבה מעוצבת לכל דבר ולמקום נעים ומזמין המאפשר לכם לאכול פרי, לאכול ארוחת צהריים במקום לצאת למסעדה יקרה, לנוח קמעה, לספוג ויטמין D, לחלץ עצמות ואפילו לנהל פגישות ושיחות עבודה.

לכן, חשוב להבין כי המרפסת היא חלק בלתי נפרד מהמשרד ויש לעצב אותה בהתאמה ובהרמוניה לעיצוב הפנים של המשרד הממוזג. את המרפסת ניתן לעצב במגוון סגנונות וניתן לבחור בעיצוב מודרני המאופיין בקו צעיר וססגוני, כדי לשבור מעט את העיצוב היוקרתי בחלל הפנימי של המשרד, וכדי לשנות אווירה עבור העובדים והלקוחות. בנוסף, ניתן לבחור בעיצוב רטרו למרפסת או כסאות מעץ,סגנון עיצובי משנות ה- 80 של המאה הקודמת שלאחרונה חזר לאופנה. ניתן לשלב בין ריהוט גן יוקרתי ואיכותי מחומרי גלם עמידים עם פריטי נוי ישנים וצביעה דקורטיבית בגוונים מיוחדים.

בחירת ריהוט למרפסת

במידה ואתם מתכננים לעצב מחדש את המשרד ויש לכם מרפסת שטרם ניצלתם עד כה, כדאי לפנות לחברה מקצועית ואיכותית המציעה עיצוב ותכנון משרדים בהתאמה למאפייני הארגון ועל פי הדרישות והצרכים הייחודיים שלכם. החברה תציע עבורכם ריהוט משרדי יוקרתי ואיכותי המיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר ולמרפסת תתאים עבורכם ריהוט גן מחומרים עמידים בפני מזג האוויר, כך שתוכלו לנצל את המרפסת לצרכים שונים ומגוונים. כמו כן תמיד כדאי לשקול רכישת ריהוט גן במבצע שיתאים למרפסת. פשוט הקלידו ריהוט גן במבצע בגוגל ותגלו עולם של אפשרויות.

חשוב לזכור כי חייבת להיות הרמוניה עיצובית במשרד לכן רצוי לבחור קונספט עיצובי שילווה אתכם בבחירת הרהיטים למשרד ולמרפסת. עם זאת, ניתן לנצל את המרפסת כדי ליצור אווירה רגועה וטבעית יותר, לדוגמה בחירת רהיטי ראטן מעוצבים בשלל גוונים, פיזור פופים בצבעים ססגוניים כדי לשבור את שגרת היום, לתלות ערסל מבד נעים המאפשר לעובדים לנוח לכמה דקות במהלך יום העבודה, וכמובן כדאי להתקין פתרונות הצללה מעוצבים כך שתוכלו לנצל את המרפסת רוב ימות השנה.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן