מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / ריהוט גן המתאים לגינות גג

ריהוט גן המתאים לגינות גג

ריהוט גן המתאים לגינות גג

בשנים האחרונות נראה כי תחום ריהוט הגן שינה את פניו ללא הכר ולמגוון המוצרים נכנסו מוצרים חדשים, מרשימים ומעוצבים בקפידה, במראה שאינו שונה מהריהוט המעוצב אותו מציבים בחלק הפנימי של הבית. למעשה, כיום ריהוט הגן מגיע בשלל דקורציות ועיצובים מרשימים שמושכים את העין יותר מריהוט הפנים. את ריהוט הגן היוקרתי שמוצע כיום בשוק ניתן להציב בכל מקום, בין אם זה בפנטהאוזים, גינות גג, מרפסות שמש, מרפסות של משרדים, בחצר פרטית של הבית ובכל מקום שתרצו מבלי לחשוש מפגעי מזג האוויר. כמובן שבמקומות שחשופים לגמרי לשמש ולגשם, מומלץ להשתמש בכיסויים לריהוט גן.

מגוון עיצובים מרשימים

ריהוט הגן לגינות וגגות מגיע במגוון רב של עיצובים מרשימים העשויים מחומרים איכותיים אשר מתאימים למזג האוויר הישראלי. כמו למשל – ריפודים אטומים לחדירת מים ולחות מערכות ישיבה מאלומיניום וגם שילובים מרהיבים של חומרים שונים כמו של עץ עם אלומיניום וזכוכית. בנוסף לכל אלו, תוכלו לבחור גם בדי ריפוד לישיבה נוחה ומפנקת במגוון רב של צבעים לבחירתכם, כך שתוכלו להתאימם בקפידה לעיצוב והאווירה של הגינה או המרפסת.

מגוון רב של מוצרים

ריהוט גן מכיל בתוכו שפע של מוצרים, כך שניתן בקלות ללכת לאיבוד מבין ההיצע הרב, אך כמובן יש לייחס חשיבות לגודל המרחב ולדאוג כי הריהוט לא יתפוס כמות רבה של מקום, אלה ישתלב בצורה מזמינה ויותיר לכם מרווח בחלל כדי שילדים יוכלו לשחק בכיף וגם תוכלו לנוע בחופשיות בגינה שלכם. ריהוט גן כולל את הרהיטים הבאים: פינות ישיבה נוחות, מיטות שיזוף יפיפיות, שולחנות וכסאות לאירוח, ספסלים, מוצרי הצללה שונים כמו גזיבו וצליות נדנדות לגינה, שולחנות קפה ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. את רהיטי הגן השונים, תוכלו למצוא במגוון גדלים לבחירתכם אשר המתאימים לגינות גג ולכל סוגי המרפסת וכמובן בעיצובים מרשימים המתאימים בקפידה לעיצוב החלל.

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים רהיטי גן?

ראשית – אל תתפשרו על איכות ריהוט הגן, הרי וודאי תרצו כי הוא יישמר לכם לאורך שנים רבות. שנית, חשוב להקפיד לבחור את כל הריהוט באותו קו עיצוב, כך הוא ישתלב בצורה מיטבית בגינת הגג.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן