מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / פתרונות הצללה איכותיים לגינות פרטיות

פתרונות הצללה איכותיים לגינות פרטיות

פתרונות הצללה איכותיים לגינות פרטיות

אנחנו משקיעים בדירה ובבית הפרטי שלנו אבל האם הגינה שנקנתה בסכומים לא מבוטלים וגבתה מאתנו השקעה כלכלית לא קטנה, אינה שווה מחשבה והשקעה? גינות הן מותרות שההשקעה בהן נדרשת להפיכת העיצוב הכללי של הבית למזמין ומכניס אורחים. דווקא גינה או מרפסת מעוצבת בריהוט גן או ערסל מיוחדים, נותנת הרגשה מושקעת לכל הבית. אז, כיצד נקבל את מה שראינו בעיני רוחנו בעת כניסתנו הראשונית אל הבית.

טיפוח הגינה, אינו חייב להיות מורכב ויכול להתבטא דווקא בנגיעות עיצוביות קלות שיעשו את כל השינוי תוך זמן קצר ובתקציבים של יעלו על מידות ההיגיון ואפילו ישמרו עליהם בריאים ובטוחים יותר בימי הקיץ החמים. פתרון הצללה איכותי ומעוצב יכול לתת את הטאץ' העיצובי אותו חיפשנו.

מסנן קרינה בגינה – חשיבות איכות הטקסטיל

אחד הנושאים שעולים על סדר היום בתחום עיצוב הגינות, הוא חשיבות הבטיחות בתחומי הגינה, ולא רק בכל הקשור לסידור הצינורות ומניעת סכנות הנפילה והחבלה בגינה (נושא חשוב עליו נשים דגש במאמרים הבאים). פתרונות ההצללה יהפכו את הגינה שלנו למקום שבטוח ונעים יותר להיות בו. ההבנה הזאת, יצרה מודעות לא רק בקרב הלקוחות הסופיים אלא גם בקרב אנשי הפיתוח והתקנים.

שמשית צד אלומיניום החזקה ביותר בשוק.

השמשיות האיכותיות שתמצאו היום בחנויות לעיצוב הבית והגינה, יהיו חסינות קרינה וכאלה אשר יחסמו את חום השמש באופן אפקטיבי הרבה יותר, מאותן שמשיות אותן תמצאו על חוף הים (מבלי לפגוע בכבודה של אף שמשיה). השמשיות עשויות מבד פוליאסטר שמשקלו לפחות 180 גרם אשר חוסם את קרני השמש בצורה אפקטיבית (כ-95 אחוז צל). 

פתרונות הצללה מעוצבים כחלק מעיצוב הנופים

עיצוב נוף, כולל הרבה יותר מכמה שיחים ושתילים ומתבטא בהרבה מעבר לכמה כסאות גינה ושולחן פלסטיק. קיימות כמה דרכים עיצוב גינות ובכללן עיצוב גינות באמצעות פתרונות ההצללה. פתרונות הצללה, על אף הפתרון הספציפי אותו הן מעניקות לגינה אותו פתרון אליו הם יועדו מלכתחילה, מקיימות גם אפשרות לשדרוג עיצוב הנופים בגינה בין אם מדובר בגינה בבית פרטי או דווקא גינה של בית עסק, המוסד או הארגון.

באמצעות שמשיות, מבני הצללה ארעיים או קבועים, תוכלו ליצור מגוון רחב של סגנונות עיצוב, כמו: סגנון טרופי, סגנון ברזילאי, סגנון ישראל, סגנון כפרי ועוד סוגים ממינים שונים, תוך שימוש בעיצובים והאפשרויות הרבות הצצות באולמות התצוגה, כשמשיות אחרי הגשם.

"בצעד פרובנס" –  סגנונות העיצוב האנגליים המודרניים

האנגלים, אוהבים את העיצוב הפשטני בקווים נקיים ואחידים. הגוונים הבהירים יוצרים סגנון מעודן וקלאסי של נוף כפרי אנגלי מודרני המתבטא בעיצוב מופשט אשר עשוי בדרך כלל ממתכות עמידות ובהירות. סגנון שיוצר מראה קליל ופשוט ויחד עם זאת יוקרתי שיהפוך את הגינה שלכם לפינת חמד מושלמת ולאזור המפגשים המשפחתיים והחברתיים. גזיבו הוא פתרון הצללה מבוקש, ואחד האלמנטים השכיחים ביותר בסגנון העיצובי הזה, מאחר שהוא מייצר שמץ של יוקרה ועיצוב טבעי, תוך נגיעה מעודנת, היישר מהממלכה הבריטית.

פתרונות הצללה בעיצוב ומיתוג אישי לגינה

פתרונות עיצוב במיתוג אישי, הם נוף שכיח בשנים האחרונות, גם בתחום עיצוב הפנים וכעת גם בתחום עיצוב הגינות. היכולת ליצור התאמה אישית לטעם הלקוח בנגיעות פשוטות ניתנת באמצעות מיתוג המתבצע ע"י הדפס ספציפי לבקשתו של הלקוח. סגנון השמשיה ניתנת לבחירתו בעת ההתרשמות מהסגנונות והעיצובים הכלליים של המוצר ואילו המעטה העליון היוצר את החיפוי עצמו, ניתן לבחירת הלקוח.

חברות למוצרי פרסום, נותנות שירותים אלה במחירים משתלמים במיוחד וההתאמה בין החומר האיכותי ושלד השמשיה, ניתנת גם היא לבחירתכם.

זהו אחד הפתרונות האפקטיביים ביותר עבור שדרוג העיצוב, כאשר אתם רוצים להכניס מעט עניים וצבע לגינה, אבל מצד שני לא מעוניינים להעמיד תקציב וזמן לצורך העיצוב בתקופה הנוכחית.

פתרונות ההצללה, אם כן, מתבטאים כעזרים ופריטים הנוגעים לאחד הטרנדים האחרונים בתחום עיצוב הגינות הפרטיות.
במאמרים נוספים נפרט את סוגי השמשיות שמשווקות על ידנו, משימשיות אמצע מסיביות לבתי קפה עד לשמשיות פשוטות ושימשיות צד במגוון גדלים.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן