מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / פרגולות אלומיניום לגינה

פרגולות אלומיניום לגינה

פרגולות אלומיניום לגינה

בתור בעלי גינה מטופחת היטב שבוודאי שתלתם בה מגוון רחב של שיחים, פרחים ועצי פרי ואף הנחתם בה מרבדי דשא ועליהם ריהוט גינה איכותי, אין צורך להסביר לכם מדוע חשוב להצל עליה היטב. הדבר נכון במיוחד עבור ריהוט העשוי מעץ טבעי ולו אין הגנה טבעית בפני לחות או קרינת השמש הישירה, ועל אחת כמה וכמה עבור אלו המעוניינים לשבת בגינה או לארח בה חברים מבלי להישרף בשמש היוקדת. פרגולות לגינה או פרגולות על עמודים הם פתרון פרקטי אשר מוסיף לעיצוב הגינה.

(כמו כן, בל נשכח את העובדה שאם הקמתם את הגינה בעצמכם, בשנים הראשונות, העצים שנשתלו לא יהיו גדולים מספיק על מנת להעניק לכם הצללה טבעית).

מדוע דווקא פרגולות אלומיניום?

אלומיניום נחשב ובצדק לאחד מן החומרים העמידים ביותר בפני פגעי מזג האוויר והאקלים הישראלי חסר הרחמים בפרט, בין אם מדובר ברוחות עזות, גשמים חזקים, סופות חול או קרינת שמש ישירה. כמו כן, בניגוד לפתרונות אחרים, פרגולות אלומיניום איכותיות העמידות בפני חלודה אינן דורשות תחזוקה שוטפת.

יתרון נוסף של פרגולות האלומיניום טמון במנגנון המשוכלל שלהן: כאשר מן הבסיס עצמו, אשר יכול להיות עצמאי ולא חייב בהכרח להישען על גבי קיר, יוצאת לרוב יריעת PVC אחת או יותר, כך שלמעשה הן מסוגלות להצל על שטחים גדולים במיוחד שעד היום היו דורשים הצבה של סוכך קבוע. ואגב, גם ל – PVC עצמו ישנן תכונות דוחות מים ולכלוך.

יותר מכך, באמצעות תכנון נכון והתקנה מדויקת, ניתן לחבר מספר פרגולות יחדיו על מנת להצל על שטחים גדולים במיוחד. הוסיפו לזאת את העובדה שהפרגולה ניתנת לפתיחה חשמלית באמצעות שלט רחוק אלחוטי משוכלל, וקיבלתם פתרון All in One שקשה להתחרות בו.

לא חייבים לוותר על המראה הטבעי

רבים מאלו ששומעים לראשונה על פרגולות אלומיניום לגינה, המתאים לאופי ריהוט הגן מאלומיניום חוששים מכך שבחירה זו תבוא על חשבון המראה הטבעי ותעניק לגינה שלהם מראה קר ומנוכר בניגוד למראה הירוק והטבעי כפי שהיו רוצים לשוות לה. החדשות הטובות הן שגם ה- PVC וגם את האלומיניום אפשר למצוא במגוון רחב במיוחד של צבעים. צבעים אלו לא חייבים להיות צבעים קרים, והם יכולים להיות צבעים חמים או אפילו כאלו שמדמים מראה של עץ טבעי כמו למשל חום או אדום כהה.

תכונה נוספת שמאפשרת לפרגולה להתמזג במראה הטבעי של הגינה היא תאורה פנימית המושגת באמצעות מערך מובנה של נורות LED. ניתן לשלוט בעוצמת האור וכך ליצור אווירה רומנטית ורגועה, במיוחד בשעות בין הערביים, זאת מבלי למתוח חוטי חשמל ולהסתמך על נורות הלהט הרגילות שעלולות להישרף במהרה.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן