מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / עיצוב פנים מודרני ועכשווי לדירות

עיצוב פנים מודרני ועכשווי לדירות

עיצוב פנים מודרני ועכשווי לדירות

לאחר שרכשנו את דירת החלומות אנו מעוניינים לעצב אותה היטב ולשקף את אורח החיים שלנו, ליהנות מאווירה נעימה וליצור הרמוניה בבית. עיצוב פנים על ידי מעצבת פנים מקצועית, מנוסה ומוכשרת מאפשר לנו להביע את אורח החיים שלנו ולשדר מסר מסוים ואמירה אישית. כיום לא ניתן להסתפק רק בבחירת מערכת ישיבה לסלון, יוקרתית, קלאסית או מודרנית ולבחור מטבח חדש בעיצוב כפרי או בעיצוב מודרני. נדרש ידע על מנת להתאים בין פריטי הריהוט הרבים בבית וליצור הרמוניה המשרה על דיירי הבית והאורחים אווירה נעימה. בדיוק לשם כך מציעה מעצבת הפנים עיצוב בשלל סגנונות אפשריים, לרבות עיצוב פנים מודרני, טרנדי ועכשווי.

עיצוב מודרני בגוונים בהירים

עיצוב מודרני לדירות כולל לרוב גוונים בהירים תוך הקפדה על נוחות, יופי, הרמוניה, תפעול קל ונוחות ניקיון. לכן, נהוג לעצב את הדירה כחלל פתוח בין הסלון למטבח שכיום עבר שינוי בחיים המודרניים ונועד למפגש בין בני המשפחה, לבישול משותף ולאירוח חברים. עיצוב דירות יוקרה מודרני כולל עבודות גבס בסלון כמו יצירת נישה לטלוויזיה ולמערכת הקולנוע הביתי, ריצוף באריחי גרניט פורצלן או אריחים בגוון בהיר אחר, חלונות גדולים להכנסת אור טבעי מבחוץ ועבודות נגרות בעץ לבן או בהיר. כמו כן, נהוג לעצב פינת אוכל מעץ אשר שובר את קווי המתאר הבהירים ומוסיף גוון עמוק יותר לעיצוב. בנוסף, עיצוב פנים מודרני לדירות כולל עיצוב מטבח בגוונים בהירים ובהתאם למידות המטבח שומרים על מרווח ובוחרים בגופי תאורה בולטים המשתלבים היטב במראה הכללי.

הרמוניה וחללים מרווחים

העיצוב המודרני תורם לאווירה רגועה ונעימה ובאמצעות שמירה על חללים מרוחים בגוונים בהירים ובחירת פריטי ריהוט מודרניים לגן ברמת גימור גבוהה ובקווים נעימים תורמים למראה ההרמוני בבית. העיצוב המודרני כולל מראה נקי במסדרון המחבר בין החדרים ונכנס גם לחדרי השינה של הילדים וליחידת ההורים. על מנת לשבור את הגוון הבהיר ניתן להוסיף וילונות ססגוניים קלים, חפצי נוי, תמונה גדולה על הקיר בסלון ובחדר השינה ולצבוע קיר אחד בגוון צבעוני התורם למראה מודרני ומוסיף חיות וצבעוניות לעיצוב הנקי.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן