מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / סוגי עץ לריהוט גן

סוגי עץ לריהוט גן

סוגי עץ לריהוט גן

כאשר מחליטים לבחור ריהוט גן מעץ, חשוב לזכור כי לעץ יש נטייה להתרחב ולהתכווץ בהתאם לטמפרטורה ולכן חשוב מאוד להקפיד לרכוש רהיטים לגן אשר עשויים מעץ איכותי. ישנם מספר סוגי עץ מומלצים מהם ניתן לבחור ריהוט גן על מנת ליצור את המראה המושלם לגינה שלכם ואף לאפשר לכם ליהנות מריהוט אותו לא תצטרכו להחליף לעיתים תכופות. שני סוגי העץ העיקריים מהם כדאי לבחור הם עץ הטיק ועץ האקליפטוס.

ריהוט גן מעץ אקליפטוס

ריהוט לגן שעשוי מעץ האקליפטוס נחשב לריהוט איכותי אשר לרוב נמכר בעלויות נמוכות יותר ביחס לשאר רהיטי הגן העשויים מעץ. עץ האקליפטוס צומח מהר יותר מעץ הטיק, עובדה שמאפשרת לבעלי חנויות הרהיטים ולנגרים למכור רהיטי גן העשויים מעץ האקליפטוס במחירים נמוכים יותר. במידה ואתם מעוניינים בריהוט לגן מעץ אך אין ברשותכם תקציב גדול, האפשרות של ריהוט מעץ אקליפטוס היא האפשרות הטובה ביותר. אם יש באפשרותכם להשקיע מעט יותר, תוכלו לבחור מריהוט אשר עשוי מעץ טיק וכך יעמדו בפניכם אפשרויות רבות יותר לבחירת ריהוט גן.

ריהוט גן מעץ טיק בורמזי

ריהוט גן מעץ טיק נחשב לאיכותי ביותר, שכן עץ הטיק עמיד במיוחד לשינויים במזג האוויר. בעץ הטיק קיים שמן טבעי, אשר מונע הופעה של סדקים וכמו כן שינויים אפשריים בצורת הרהיט. מזה שנים רבות נהוג להשתמש בעץ הטיק לבניית רהיטים לגן. יתרה מכך, את עץ התיק נהוג לכרות רק לאחר כשישים שנה, דבר שהופך את איכות העץ לגבוהה יותר ויוצרת לו מראה ייחודי ומרשים.

ריהוט מעץ טיק – יתרונות

כיוון שמדובר בעץ יחסית מבוגר, לא נוצרים בו שטחים שבהם קרני השמש מתמקדות וכתוצאה מכך בשטח העץ לא מופיעים סדקים. עם השנים, הסיבים המצויים בעץ הופכים להיות צפופים יותר, מה שהופך את העץ לנעים יותר למגע. עץ הטיק הוא אלסטי במיוחד ולכן קל מאוד ליצור באמצעותו רהיטי גן, אשר לרוב ניתן למצוא בגוונים של חום דבש. לפני בניית רהיטי הגן, עץ טיק נפרש לכמה שלבים אשר מוכנסים לתנור לצורך תהליך ייבוש אשר מונע הופעה של תולעים ומזיקים. אם אתם מחפשים לרכוש שולחן לגן אשר עשוי מעץ הטיק, תוכלו ליהנות גם מהעובדה כי בעת בניית רוב השולחנות אשר עשויים מעץ הטיק שמים גם מסילות אלומיניום.

תחזוקה שוטפת של רהיטי גן

בין אם החלטתם לרכוש רהיטי גן מעץ אקליפטוס או עץ הטיק, עליכם להקפיד על תחזוקה שוטפת שתגן על איכות הרהיטים. הקפידו לשמן את השולחן לפחות פעם בשנה במיוחד כאשר מדובר בעץ טיק. מריחת השמן תאפשר לשמור על גוון חום הדבש המרהיב לעומת הגוון האפרפר שייווצר אילולא תקפידו על מריחת השמן בזמן. הקפידו לכסות את הרהיטים בשעות הלילה וזאת על מנת למנוע אפשרות של הצטברות לחות ופגיעה באיכות העץ.

ראו גם: כסאות עץ לגינה

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן