מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / ריפוד לריהוט גן – כיצד בוחרים אותו נכון?

ריפוד לריהוט גן – כיצד בוחרים אותו נכון?

ריפוד לריהוט גן – כיצד בוחרים אותו נכון?

כיצד בוחרים ריפוד לריהוט גן? מה מאפיין בחירה זו, וכיצד ניתן לדעת שעשינו את הבחירה הנכונה? כל מה שרציתם לדעת על ריפוד לריהוט גן מרוכז לכם כעת במאמר אחד. מעתה כל אחד יכול לבחור בקלות את הריפוד שמתאים לצרכים שלו.

כפי שוודאי שמתם לב, בדים של ריהוט גן ניתן לראות כיום בפריטי ריהוט רבים בין אם אצלכם בבית ובין אם אצל חברים או מכרים. כדי לתת מענה לתהיות השונות הנוגעות לשאלות כמו איזה ריהוט כדאי לבחור? האם כדאי שהריהוט יכלול ריפוד? וכיצד מבצעים את הבחירה נכונה? – אנו מעלים בפניכם סוגיות אליהן יש לשים דגש טרם הבחירה.

סוגי הבדים המשמשים לריפוד ריהוט גן

מומלץ לבחור בדים סינטטיים לחלוטין ושלא יכילו כותנה. בדים סינטטיים ישמרו על תכונותיהם לאורך שמים הרבה יותר מבדים המכילים כותנה. בדי פוליאסטר ישמרו על הצבע ועל החיות שלהם לאורך שנים בתנאי חוץ. כמו כן, ישנן חברות ממותגות המייצרות בדי פטנט לריפודים לריהוט גן, בדים איכותיים שיכולים להשאר חדשים ולא לדהות למשך שנים רבות ומגיעים עם 5 שנים אחריות. לדוגמה, בדh sunbrella ובדי sunproof.

ריפוד לריהוט גן – מהו ריפוד קבוע, ומתי בדרך כלל בוחרים אותו?

ריפוד לריהוט גן שמחובר באופן קבוע מהווה חלק בלתי נפרד מהכיסא, כאשר הסרתו תשאיר את הכיסא "ערום", פשוטו כמשמעו. לדוגמה: כיסא מראטן שהריפוד הוא למעשה. הראטן, שהוא גם החומר שמרכיב את כל הכיסא והוא גם הריפוד שלו, בשל רכותו. דוגמה נוספת היא טקסטילן שנמצא במושב של כיסא אלומיניום. בדרך כלל מי שבוחר רהיטים כאלו יהיו משפחות אשר מחפשות את הנוחות האולטימטיבית ואשר סגנון עיצובי זה, קוסם להן. אלומיניום וטקסטילן יתיישבו בדרך כלל היטב עם חצר מודרנית וראטן יהיה טוב לחצר אינטימית וקטנה בעלת סגנון כפרי. אף על פי שכיום, ניתן למצוא את החומר הקלוע גם בצבעים מודרניים ובמגוון דגמים נבחרים.

ריפוד שניתן להסיר: מדוע סוג זה של ריפוד לריהוט גן נחשב למבוקש מאד?

ריפוד "נייד" משמש כתוספת לריהוט גן. ניתן לשלבו על כסאות פלסטיק וכורסאות כמו למשל בדגם "כורסת אלכסנדריה" ו" מערכת ישיבה טנגו". לרוב, מדובר בבד כותנה או בבד סינטטי, בדים אשר הינם אופטימליים להצבה בחוץ ובעלי עמידות בפני כתמים. את הריפוד לריהוט גן במקרה הזה, יהיה ניתן להסיר בעת הצורך ולהחזיר כשהכיסא נמצא בשימוש. בנוסף, ואולי חשוב מכל, מומלץ לכסות את הריפודים בכיסויים לריהוט גן שיגנו על הריפודים משמש ומגשם ולמעשה ישמרו על הריפודים חדשים בזמן שהם מכוסים. קיימים כיסויים לריהוט בכל גודל ובכל מידה שיתאימו לכל פריט בגינה ובמרפסת.

נדנדות וערסלים לגינה ובחירת הריפוד שלהן

כיום – כל נדנדה לגינה מגיעה עם סט ריפוד לריהוט גן. בדגמים השונים כמו "ברזיליה" ו- "ברון" ניתן לבחור את הריפוד מתוך גוונים וצבעים שונים. בנדנדת העץ, לעומת זאת, הריפוד אינו קיים, אך ישנו גגון מרופד בצבע אופווייט. את צבע הריפוד יש לבחור על פי מתווה הגן, הגוונים השולטים בו והאביזרים שיש בו: דקים ודשא, רצפה משיש וכדומה.

כמובן שבמידה ואתם זקוקים לייעוץ בנושא ריפוד לריהוט גן, הרי שאתם יכולים לפנות לחנות הרהיטים הקרובה ולבקש ממוכרי החנות טיפים ועזרה מקצועית.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן