מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / כיסויים לריהוט גן – כיצד לשמור על הכיסוי שרכשתם?

כיסויים לריהוט גן - כיצד לשמור על הכיסוי שרכשתם?

כיסויים לריהוט גן - כיצד לשמור על הכיסוי שרכשתם?

למה משמשים כיסויים לריהוט גן?

כיסויים לריהוט גן מאריכים את חיי הרהיטים שלכם על ידי הגנה עליהם מפני השמש הקופחת וגשמים חזקים. המשמעות היא שתוכלו ליהנות מיותר זמן בחוץ, ברביצה על הספות עם ספר ביד או בשכיבה ליד הבריכה מבלי שתצטרכו להשקיע בריהוט גן חדש. ריכזנו כמה טיפים וטריקים כדי לוודא שאתה מפיק את המרב מהכיסויים שלך.

כיצד למנוע מהכיסוי לעוף כמו בלון פורח ביום סוער?

גם אם הכיסוי לריהוט גן שלכם מתאים לחלוטין, הוא עדיין יכולים להתמלא אוויר ולעוף ברוח בלילה של רוחות עזות, במיוחד אם אתם גרים בקומה גבוהה עם נוף שפונה לכיוון מערב (הים התיכון). בנוסף, זה יכול לגרום לריהוט שלכם להישרט או להישאר פתוח וחשוף לרחמי מזג האויר.

הפיתרון לבעיה זו? קליפסים בטיחותיים שננעלים על רגלי הרהיט. קליפסים מאובטחים שומרים על רהיטי הגן מכוסים בתנאים קשים. אתם עלולים לחשוב ששימוש בסלעים או במשקולות הם דרך יעילה למנוע מהכיסויים להתפוצץ, אך חפצים אלא לא נועדו לשימוש זה ולכן הם נוטים להחליד, ללכלך את ריהוט הגן והכי גרוע, לא לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך.

בקצרה: כאשר אתם קונים כיסוי לריהוט גן, שימו לב שיש לו בחלקו התחתון קליפסים המתחברים לרהיט עצמו וגומי מתיחה.

ומה לגביי רהיטים מעץ? או כאלה עם כריות?

שאלה טובה, אם יש לכם רהיטי גן מעץ מלא במרפסת, במיוחד כאלה שעשויים מעץ טיק (יקר מאוד) שקניתם במטיב כספכם ואינכם מעוניינים שהם יהרסו, יש לשים לב שגם כשריהוט הגן מכוסה, עדיין יהיה לו סירקולציה של אוויר. מדובר על כניסה ויציאה תמידית של אויר לתוך הכיסוי ומחוצה לו, כך שהרהיט יוכל 'לנשום'. ברהיטי גן מעץ וגם בספות למרפסת עם כריות מרופדות, כניסה ויציאה של אוויר מונעות עובש ובכך מאריכה את חיי הסט ומאפשרת לריהוט להיות שימושי מיד עם הורדת הכיסוי.

כיצד לאחסן את הכיסוי כשאינכם משתמשים בו?

כיסויים לריהוט גן קלים מאוד לאחסון. נקו את הכיסוי כך שיהיה מוכן לפעם הבאה. ודאו שהכיסוי שלכם יבש לחלוטין. קפלו את הכיסוי. הניחו אותו באריזה שתוכה הוא הגיע ואחסנו אותו במקום יבש וקרוב למערכת עצמה.

טיפים לניקוי כיסויים לריהוט גן

כיסויים נקיים עוזרים לשמור על הכיסוי עצמו ועל רהיטי הגן שהוא מכסה לאורך זמן. לעולם אין לשטוף את הכיסוי במכונה או להשתמש בכימיקלים חזקים לניקוי כיסוי לריהוט גן. השתמשו באבקת כביסה פשוטה בתוכנית של 30 מעלות ללא סחיטה על מנת לכבס את הכיסוי. לאחר מכן ייבשו אותו לחלוטין בתלייה על חבל כביסה או בכל דרך אחרת. אין לסחוט את הכיסוי ואין לכבס אותו בטמפרטורה גבוהה.

אם אתם מעוניינים בכיסוי לריהוט גן מקצועי עמיד ואיכותי, פנו אלינו, בלקוני ריהוט גן, ותקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם. אנו מחזיקים במלאי מגוון עצום של כיסויים לריהוט גינה. במידות סטנדרטיות ובתפירה אישית. לחצו על הקישור https://bit.ly/2PD2NjR או התקשרו – 09-9550595.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן