מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / טיפים לבחירת ריהוט גן / ריהוט גן – טיפים לבחירת ריהוט גן שאסור לפספס

ריהוט גן - טיפים לבחירת ריהוט גן שאסור לפספס

ריהוט גן - טיפים לבחירת ריהוט גן שאסור לפספס

בשנה שחלפה מאז שמוטי ומירב קנו את מערכת הישיבה שלהם, הם לא הפסיקו להשתמש בה. מוטי נהג לתפוס עליה תנומות של אחר הצהריים ולהעביר בה את הזמן עם חבריו למשרד בצפייה בשידורי ספורט. מיכל אהבה יותר את השקט, היא הייתה יוצאת למרפסת עם ספר בידה ושוכחת לכמה דקות משאר אירועי החיים שעליהם העדיפה לא לחשוב. בקיצור, זאת הייתה רכישה מוצלחת במיוחד. זאת הודות לזוג המוצלח שידעו להתגאות באוזני חבריהם על כמה הם טובים בבחירת מוצרים לבית ורכישות בכללי. הבעיות התחילו, כמו שכמעט כולנו אוהבים לומר לעצמנו, כשהילדים נכנסו לסיפור. ריהוט הגן שהיה פעם חלקת גן עדן קטנה בתוך הבית הפך מהר מאוד לנטל, הכריות דהו, הריפודים התלכלכו משאריות מזון וקפה שנשפך עליהם וכבר לא היה ברור מתי כדאי להכניס את הכריות הביתה ומי בכלל אחראי לעשות זאת. יותר מכל הפריעה להם התחושה שחוו בכל פעם שהסתכלו על ריהוט הגן שקנו, זה שהזכיר להם זמנים יפים יותר מהעבר בהם היה להם זמן פנוי לעצמם כמו גם לחיי חברה פוריים ומהנים.

במילים אחרות, המצב שאותו חוו מוטי ומירב איננו שונה כל כך מה שאתם עתידים לחוות אם לא תטיבו לבחור את הסט שלכם נכון.. מה לעשות? ריהוט גן זה משהו שהבלאי שלא גדול יותר מהספות שעומדות אצלכם בסלון. לשם כך הכנתי את המדריך הלא מאוד קצר ולא מאוד חופר הזה. הוא עשוי לחסוך לכם כמה אלפי שקלים ולספק לכם כמה רעיונות למה כדאי לעשות בימים שבהם אתם מחטטים את רגליכם באולמות התצוגה רווי האבק, המתהדרים בהנחות של מאות אחוזים ומצוידים באנשי מכירות משופשפים שלא הייתם רוצים לפגוש, אפילו לא בצחוק, בכל הזדמנות אחרת שהיא לא רכישה של ריהוט גן.

דעו מה אתם מחפשים – תהיו מקצועיים, תכננו לפני שאתם באים מה אתם בעיקר מחפשים. 80% מהאנשים שבאים אליי לחנות לא מבינים מה הצפיות שלהם מריהוט הגן שהם מתכננים לקנות. מעבר על כל הסטים בחנות והסתכלות ממושכת על כל אחד מהם רק יתיש אתכם ויגרום לכם לתחושה שאין לכם מושג מה אתם רוצים. ריהוט גן מעץ, אלומיניום או ראטן? כמה מושבים? ספת ר' למרפסת קטנה או סט ענק ומסיבי לחצר. היכן את מתכננים לשים כל רהיט? כל אלו יחסכו לכם המון זמן פנוי בחיפושים בזמן שתהיו בחנות. כך תוכלו לבצע את הרכישה שהכי טובה עבורכם בלי להתבלבל ובלי לבזבז זמן יקר.

מידות מידות מידות !!! אני לא ממליץ לכם להכיר את תכניות הבנייה מהתחלה עד הסוף, אבל דבר אחד חשוב בבחירת ריהוט גן הוא מה השטח שיש לכם. אתם לא רוצים להכניס ספות למרפסת שלא יתאימו לגודל החלל. תמדדו את שטח שבו אתם רוצים להניח את הריהוט לעסקים כולל פרטים חשובים אחרים. כשאתם מסיימים בואו עם המידות לחנות.

כמה שמש יש לכם בגינה? הנה משפט שאני אומר לכל לקוח נכנס אלי לחנות, תראו את זה כטיפ על חשבוני, אתם תודו לי על זה בהמשך: שמש זה הדבר היחיד שהורס ריהוט גן! לא גשם! תבדקו כמה שמש צפוי לקבל ריהוט הגן שלכן. שעתיים לקראת הערב? שעתיים בבוקר? כל היום?

יש לנו המון שמש, מה נעשה? שאלה מצוינת שמש הורסת כורסאות גן מראטן, כך שאחרי זמן מסוים הראטן מתקשה ומתפרק. אך שימו לב. לא כל סוג של ראטן מחזיק אותו דבר בשמש. ישנם סטים, במיוחד כאלו העשויים מראטן עגול מלא, שעשויים להחזיק למעלה מחמש שנים בשמש קופחת. הכל תלוי אם מדובר בראטן עגול, חצי עגול או שטוח ובאיזה איכות מדובר. גם כריות מבד לא איכותי ידהו ואבדו את הצבע שכל כך אהבתם מהר מאוד. כריות איכותיות עם אחריות לדהייה וננו טכולוגיה למניעת כתמים יעשו את העובדה לאורך זמן בצורה הטובה ביותר. שאלו את המוכר על איכות החומרים שמהם עשוי ריהוט הגן, זה יוסיף לכם להבנה ויגדיל את הסיכוי שתבחרו מוצר טוב ונכון יותר עבורכם.

אחריות אחריות אחריות !!! אם יש משפט שאהבתי לשמוע את אבא שלי אומר זה שבשביל ראש שקט הוא מוכן לשלם המון. בריהוט גן הדבר נכון במיוחד. חנות שלא עומדת מאחורי המוצרים שלה רק תגרום תסכול וצער ללקוחות, זאת אומרת לכם, וגם לעצמם. שנתיים אחריות על כל המוצר כולל זכוכית, אלומיניום, ראטן, בדים וכו, זה מה שאנחנו נותנים בבלקוני ריהוט גן וזה מה שמצופה מכל חנות ריהוט גן איכותי להציע ללקוחותיה. שאלו את המוכר על כך. אם הוא מתחיל להסתייג ולציין כל מיני מקרים וסיפורים מהעבר זה אמור להדליק לכם נורה אדומה בנוגע לטיב המוצר והשירות שמגיע איתו. אתם כבר תדעו מה לעשות..

לסיכום – המרפסת והגינה שלנו הם חללים מזמינים, במיוחד בימי הקיץ. ראשית, הם מוסיפים לחלל הזמין עבורך לשהייה ושנית הם מבטיחים רגיעה אירוח והנאה. קניית ריהוט גן איכותי מגדילה את השטח המרוהט בבית וכך גם את הספייס שלכם להיות לבד, לחשוב, לנוח ולהרגע! נצלו זאת בחוכמה.

מקווה שעזרתי, ובהצלחה בתהליך הרכישה.

לעוד פרטים, טיפים, המלצות ורכישות של ריהוט גן איכותי אתם מוזמנים לפנות אלינו, בלקוני ריהוט גן, בטלפון – 09-9550595 או באתר https://balcony-garden.co.il/

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן