מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / טיפול ואחזקת ריהוט גן בחורף

טיפול ואחזקת ריהוט גן בחורף

טיפול ואחזקת ריהוט גן בחורף

מעבר לשימוש בכיסויים לריהוט גן, על מנת להגן על הריהוט גינה שלנו בחודשי החורף נוכל לנקוט בכמה פעולות פשוטות שיבטיחו שגם בתנאים קשים כמו ברד, גשם ורוח, ריהוט הגן שלנו לא יירטב או ייהרס.

1. ניקיון

השלב הראשון בהכנת ריהוט הגן שלכם לחורף, בין אם מדובר במערכת ישיבה, שולחן וכסאות, ערסל לגינה או כל דבר אחר, הוא ניקיון. לחות, לכלוך ופסולת שנותרו על ריהוט גן וטקסטיל יכולים להוביל לצמיחת עובש או טחב, ולהשאיר את הרהיטים במצב מלוכלך עד האביב שלאחר מכן.

ניתן לנקות את חלקי ריהוט החוץ העשויים מאלומיניום, ראטן, ברזל יצוק או פלסטיק באמצעות ספוג או מברשת יחד עם תערובת של סבון כלים ומים. לאחר מכן, פשוט שטפו והניחו להם להתייבש.

לריהוט גן מעץ, פעלו לפי הוראות הטיפול של היצרן. חומר הניקוי או שיטת הניקוי הלא נכונים עלולים להרוס את הרהיטים שלכם או לבטל את האחריות. ניתן לנגב פריטי עץ מסוידים או צבועים במטלית לחה. הימנע מזריקה או קרצוף של משטחי עץ מכיוון ששיטות אלה עלולות לגרום לנזק בעץ עצמו או בשכבות השמן שנמרחה עליו.

כשמדובר בטקסטיל ובפריטים מרופדים כמו כריות, שטיחים חיצוניים ושמשיות, שמירה על ניקיון ויבוש חשובה לאריכות ימים. לרוב, נקיון מהיר וייבוש זה כל מה שנדרש. עם זאת, אם אתם מתכננים להכניס פריטים מרופדים לאחסון, זה זמן נהדר לניקוי עמוק. באופן כללי, מכונת כביסה יכולה לחולל פלאים על כריות. מומלץ לכבס בפעולה עדינה ובטמפרטורה נמוכה אך כאשר יש ספק, עיין בהוראות הטיפול של היצרן.

2. כיסוי

אם אין לכם מקום לאחסן את ריהוט הגן שלכם בחודשי החורף, כיסויי ריהוט גן הם חובה מוחלטת. כיסויי ריהוט גן עמידים למים מסייעים בהגנה על רהיטי החוץ שלכם מפני תנאי מזג האוויר הגרועים ביותר בחורף, כמו גשם, ברד, שלג ורוח. גם אם אתם מתכננים לאחסן את הרהיטים שלכם בפנים, חשבו להשתמש בכיסויים להגנה מפני אבק, לכלוך ומזיקים. ניתן להשתמש בכיסויי ריהוט גן כל השנה כדי להגן על הריהוט מפני דהיית שמש ולשמור עליו נקי בין שימוש לשימוש.

3. אחסון

אחסון רהיטי החוץ במקום סגור היא הדרך הטובה ביותר להגן עליהם מפני מזג אוויר קשה. חניה, מרתף או מחסן אחסון הם אידיאליים, אך מרפסת מקורה או פרגולה יסייעו גם בהגנה על הרהיטים שלכם. אפשרות חלופית לאחסון היא להביא חלקים חיצוניים פנימה לשימוש ולהנאה במהלך החורף.

יש לאחסן פריטים קטנים כמו כריות נוי. קופסאות אחסון בחוץ הן דרך חכמה לשמור על פריטים אלה נקיים ומאורגנים עד האביב.

בדומה לריהוט גן, הגריל שלכם חשוף גם לנזקים מתנאי מזג האוויר בחורף. כאשר עונת הצלייה הסתיימה, הפעל את הגריל בפעם אחרונה בכדי לשרוף שאריות קיימות והשתמש במברשת תיל כדי להסיר את הלכלוך מהסורג. נקה את מגש השומן ונגב את החלק החיצוני של הגריל.

לכל קטלוג המוצרים

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן