מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

חומרי הגלם בריהוט גן

עמוד הבית / אודות / חומרי הגלם בריהוט גן

בלקוני ריהוט גן מעוצב מייצרת ומייבאת מוצרי ריהוט גן ממיטב המותגים והיצרנים בעולם. מוצרי החברה עשויים מחומרי הגלם החדשניים והאיכותיים הקיימים בשוק העומדים בתקנים המחמירים של EU ובתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

חומרי הגלם מהם מיוצרים מוצרי ריהוט הגן כוללים: אלומיניום, עץ, ראטן סינטטי, זכוכיות מחוסמות ועוד.

ריהוט גן אלומיניום

האלומיניום הוא חומר הגלם הבסיסי והנפוץ ביותר בריהוט הגן. האלומיניום בריהוט גן משמש לייצור שלדות למערכות ישיבה, מערכות אירוח (שולחנות וכסאות) שמשיות, מיטות שיזוף ובכלל המוצרים. גם ריהוט גן ראטן הוא למעשה שלדות אלומיניום שעליהם שוזרים את סיבי הראטן.

האלומיניום הוא חומר שאינו מחליד ובכך אידיאלי לשימוש בריהוט גן. האלומיניום אינו דורש תחזוקה או טיפול מיוחד והוא ניתן לשטיפה בצינור מים ולכן ניתן להשאירו בחצר או במרפסת ללא חשש מבלאי או מחלודה בכל עונות השנה. משקלו הקל של האלומיניום וחוזקו מקנים לו יתרונות יחודיים בשימוש כריהוט גן.

האלומיניום בריהוט הגן מגיע בדר"כ צבוע. חשוב לוודא שמדובר בצביעה בתנור, ב-3 שכבות (בדומה לצביעה של רכבים), בשיטת ה-POWDER COATING, המקנה לצביעה עמידות לשנים רבות ללא חשש משינויי צבע, קילופים ובלאי.

הטכנולוגיה והפיתוחים האחרונים, מאפשרים צביעת אלומיניום דמויית עץ אשר קשה להבדיל בינה לבין עץ טבעי ויחד עם זאת להנות מתכונותיו הנדיבות של האלומיניום.

תכונות ועיצובים אלו הפכו את האלומיניום לחומר הגלם המרכזי המשמש כיום לייצור ריהוט גן.

התרשמו ממגוון רחב של מוצרים ← ריהוט גן אלומיניום

ריהוט גן מראטן סינטטי

ראטן סינטטי הוא למעשה רצועות של חומר ה-PVC אשר בתהליך היצור הוכנס לתוכו חומר אנטי UV, המאפשר לו עמידות בפני שחיקה כתוצאה מחשיפה לשמש. ככל שהראטן הסינטטי איכותי יותר, כך יימצא אחוז חומרי אנטי UV והראטן הסינטטי יהיה עמיד למספר רב יותר של שעות שמש.

הראטן סינטטי הינו חומר גמיש, אלסטי, עמיד במים וחזק. תכונות אלו גרמו לו להחליף, כמעט לחלוטין, את הראטן הטבעי שהיה עשוי מסיב קש הטבעי והיה נפוץ שנים רבות כחומר גלם בתעשיית ריהוט הגן.

הראטן הסינטטי מגיע בטקסטורות שונות, צבעים שונים, עוביים שונים ולאחרונה ניתן לראות ברהיטי גן רבים שסיבי הראטן הסינטטי בהם עברו מעין שפשוף המקנה להם מראה טבעי ודומה עוד יותר לסיב הקש הטבעי.

כל ריהוט הראטן הסינטטי הקיים כיום מיוצר בדרך דומה, כאשר על שלדה מתכתית (בדר"כ אלומיניום) שזורים סיבי הראטן בעבודת יד איטית ומפרכת אשר אינה יכולה להתבצע במכונות.

אתם מוזמנים להתרשם תרשמו ממגון רחב של מוצרים בקטגוריה ← ריהוט גן ראטן

טקסטיל OUTDOOR

בשונה מטקסטיל INDOOR, הבדים המשמשים לייצור כריות בריהוט גן הם בעלי תכונות מיוחדות המקנות להם עמידות מפני נזקי מזג האויר ובראשן קרינת השמש. חשוב שבדי החוץ יהיו עשויים מחומרים סינטטיים בלבד, ללא סיבי כותנה. החומר הנפוץ ביותר בבדי חוץ הוא פוליאסטר.

קיימת חשיבות רבה לשימוש בבדים איכותיים בריהוט גן מפני שזהו החלק שמתבלה הכי הרבה בריהוט הגן ויקר מאוד להחליפו. חשוב לבחור ריהוט המשלב בדי חוץ איכותיים המגיעים עם אחריות מפני דהיי ונזקי שמש.

קיימים מספר מותגי בדי חוץ כגון; SUNBRELLA, SUNPROOF, DRALON, EXVISION ועוד. בדים אלו הם בעלי תכונות המבטיחות הגנה מהשמש ואחריות מבני דהייה.

זכוכית מחוסמת

זכוכית מחוסמת הינה זכוכית שעברה תהליך חיסום. במהלך התהליך מתבצע חימום מבוקר לטמפ’ של כ-700 מעלות צלזיוס ולאחר מכן עברה קירור מהיר מאוד באוויר. תהליך זה הופך את הזכוכית לבעלת חוזק גבוה פי 3-5 מאשר זכוכית רגילה וכמובן הופך את הזכוכית לבטיחותית בכך שגם אם היא מתנפצת, היא הופכת לגרגירים קטנים שאינם יכולים לפצוע.

תכונות אלו חשובות ביותר בשימוש בזכוכיות כחלק מריהוט הגן.

במדינות רבות כגון ארצות הברית ומדינות האיחוד האירופאי קיים תקן המחייב שימוש בזכוכית מחוסמת כחלק מריהוט גן. במדינת ישראל לא קיים תקן מקביל.

בבואכם לרכוש ריהוט גן המשלב זכוכית כמרכיב בתוכו, שימו לב שהזכוכית הינה מחוסמת.

 

 

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן