מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / התאמת ריהוט הגן לגודל הגינה / המרפסת

התאמת ריהוט הגן לגודל הגינה / המרפסת

התאמת ריהוט הגן לגודל הגינה / המרפסת

גינה או מרפסת שמש משמשים את דיירי הבית בנאמנות רבה בשעות היום, הן למטרת מנוחה קצה משגרת היום יום הלוחצת והן למטרת אירוח חברים ובני משפחה. ידוע לכולם, שריהוט הגן תופס לא מעט נפח בגינה או במרפסת, בבואנו לבחור ריהוט גן מתאים מבחינת גודלו צריך לזכור מספר נקודות חשובות:

  1. עומק הישיבה הוא פקטור חשוב שקבע את ההנאה שלנו בגינה ויאפשר לנו להתרווח על ריהוט הגן וליהנות מהאוויר הצלול.
  2. עיצוב הגינה – במהלך התאמת הריהוט לגינה או למרפסת, יש צורך לשים דגש על בחירת ריהוט המתאים לאופי ועיצוב הגינה, אך מה שלא פחות חשוב הוא – לשים דגש עם גודל הריהוט והתאמתו לגודל הגינה, כך שמצד אחד חלל הגינה או המרפסת לא יהיו צפוף ויישאר לכם מרחב ומצד שני שרהיטי הגן לא יהיו קטנים מידי ולא נוחים.

התאמת ריהוט גן לחלל קטן

חלל גינה או מרפסת קטנה יחסית, היא הזדמנות מצוינת ליצור חלל אינטימי ורגוע, כזה שכיף להיות בו. נכון שלא ניתן לאבזר אותם ברהיטים רבים, אך על ידי חשיבה נכונה או תכנון מוקדם של הגינה, תוכלו להציב בחלל פינה קטנה ואינטימית שתאפשר לכם לשבת בה בנוחות רבה. במקרה זה עליכם לבצע סדר עדיפויות, האם חשוב לכם לרכוש מערכת ישיבה קטנה עם שולחן נמוך קטן, או בכלל ללכת על קונספט של נדנדה, ערסל, ספסל מפנק עם שולחן קטן. או בכלל קונכייה גדולה לישיבה נוחה ובעת הצורך להוסיף כסאות קטנים לאירוח, כך תוכלו ליהנות ממרחב פתוח במרפסת ומישיבה מפנקת באותו הזמן. שימו לב שריהוט גן שבנוי על רגליים, יתאים יותר לחלל קטן, מכיוון שהוא אוורירי יותר בין וקל יותר לנוע לידו.

התאמת ריהוט גן לחלל גדול

חלל גדול בגינה או במרפסת שמש מאפשרים לכם להציב בהן מגוון רב של ריהוט גן, אך כמובן שעליכם לשלב אותם בטוב טעם, כך שמצד אחד הם יהיו מזמינים ומצד שני הם לא ייעלמו בחלל הגדול. לכן, בחלל גדול תוכלו לבחור פריטי ריהוט גן גדולים ובעלי נוכחות. בתהליך רכישת ריהוט הגן, תוכלו ליצור עיצוב שבו מערכת הישיבה, השולחן, הכסאות ומיטת השיזוף הם מאותה משפחה, או ליצור עיצוב אקלקטי שמדבר אחד עם השני ומייצר עניין במרפסת.

מבחר פינות ישיבה, שולחן וכסאות לטובת אירוח חברים ובני משפחה לארוחה, מיטות שיזוף, ערסלים, נדנדות, מערכות ישיבה מפנקת מפופים, איגלו, שולחנות קפה למרפסת, פינות שאנטי, גזיבו.. כל אלא יכולים להשתלב נהדר בגינות ומרפסות גדולות ובכך להנות מחווית אירוח מושלמת אצלכם בבית.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן