מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / התאמת התריס לחללים חיצוניים בבית

התאמת התריס לחללים חיצוניים בבית

התאמת התריס לחללים חיצוניים בבית

חצר פנימית בבית או בשמה המתוחכם יותר "פטיו" ניתן לה על ידי הלוחמים הערביים בימי כיבוש ספרד. הפטיו מעוצב בצורה כזו בה החלק העילי פונה אל השמיים הפתוחים ואילו החלקים המקיפים אותו הן קירותיו של הבית עצמו.

במקרים רבים בעבר, משפחות שלמות נהגו להשתמש בחדר זה כחדר מגורים או חדר אירוח ועל כן עיצוב חלל זה נלקח לאורך ההיסטוריה כבעל חשיבות. כעת יש לכם אפשרות לשדרג את העיצוב הזה ולהפוך את הפטיו לחלק בלתי נפרד מהבית ויחד עם זאת לקבל את הנוחות המקסימלית בעת השהייה בבית. מעבר לעיצוב והאירוח של ריהוט גן, רבים מאיתנו משתמשים בפטיו לצורכי פגישות עסקים ופגישות חשובות במקרים בהם הפטיו נמצא בבית עסק, ולמה אנחנו מציינים זאת?

אפשר קצת פרטיות בפטיו הזה? התאמת הפטיו לפגישות

בתים רבים הכוללים פטיו בגינה משמשים כיום גם כמקום טוב לפגישות עסקיות ופגישות אשר רמת הפרטיות והסודיות חשובה בהן. שילוב פגישות כאלה באווירה טבעית בגינה חיצונית תורמת פעמים רבות לאווירה של פתיחות, שיתוף ונינוחות, מצבים אשר תורמים להתנהלותה ותוצאותיה, יחד עם זאת אפשרות הפרטיות במקומות כאלה היא מוגבלת. לנו בבלקוני גרדן ישנן כל האפשרויות להעניק לכם את הפרטיות שאתם זקוקים לה מחד ומאידך גם תחושת השחרור שפטיו יכול להעניק.

תריסים חשמליים בפיו במקרה כזה הם מומלצים ביותר מאחר ובעלי יכולת לסגור את כל החלונות המקיפים את הפטיו באופן הרמטי לחלוטין הן מבחינת המראות בפנים הבית או העסק ובין אם זה מבחינת טשטוש הרעשים ורעשי הרקע הבוקעים מן הבית.

במקרים בהם אנחנו אורחים אירוע פרטי ו/או משפחתי בפטיו ניתן לסגור את כל התריסים החשמליים ואף לאפשר פתיחה של חלון אחד היכול לתפקד כחלון הגשה או הוצאת מנות ולחסום את האפשרות להביט אל תוך חלקים שאינם רצויים בקרב המארח. ב"בלקוני גרדן" תוכלו למצוא פתרונות אלה ואחרים לנוחותכם המירבית ולעיצוב מותאם אישית.

פטיו בבתים פרטיים – שירות לדיירי הבית

האור מהפטיו מסנוור אתכם מכל כיוון כעת תוכלו לסגור רק את החלקים הרצויים לכם, ליהנות מאור השמש הבוקע מהפטיו ולהימנע מהסנוור המטריד בשעות הבוקר והצהריים במיוחד מאזור המזרחיים של הבית זאת ועוד ניתן לעצב את התריסים החשמליים בעיצובים מקוריים לצד דלתות פנים ולבחור צבעים משתנים בכל אחד מן החלונות גוונים חיצוניים וגוונים חיצוניים שונים או גוונים המשתנים מחלון לחלון על פי בחירתכם ליצירת מראה ייחודי הן כלפי פנים הבית והן כלפי חוץ לשדרוג מראה הפטיו.

בלקוני גארדן מספקת שירותי עיצוב לגינות, ייעוץ אדריכלי לעיצוב חיצוני ומשוקת את המוצרים האיכותיים ביותר בתחום עיצוב הגינות ועיצוב הנוף במגוון רחב של אפשרויות בואו לקבל ייעוץ ממיטב המתכננים המקצועיים בתחום, למידע נוסף על כיסויים לריהוט גן פנו אלינו. 

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן