מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / ללכת על הדשא: איזה דשא לקנות – רגיל או סינטטי?

ללכת על הדשא: איזה דשא לקנות – רגיל או סינטטי?

ללכת על הדשא: איזה דשא לקנות – רגיל או סינטטי?

בין אם מדובר בגינה בבית פרטי או בגינה במקום ציבורי דשא ירוק ויפה גורם לנו להרגיש טוב יותר. אין כמו מראה ירוק בעיניים שתורם להרגשה טובה. בשנים האחרונות בעקבות כניסתו של סוג דשא חדש- דשא סינטטי רבים מתלבטים באיזה דשא לבחור- רגיל או סינטטי. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות. המאמר הבא מיועד למי שמתבלט איזה דשא לקנות.

כמה זה עולה לכם?

החיים בעידן המהיר מלמדים כי השורה התחתונה היא זו שקובעת. כיום אין לאנשים סבלנות לשבת ולהקשיב לפרמטרים לפיהם יש לבחור את סוג הדשא, אלא הם מעוניינים רק בדבר אחד-המחיר. בטווח הקצר הדשא רגיל מנצח ובגדול. על מ"ר של דשא רגיל תשלמו בסביבות 30 ומשהו שקלים, ואילו דשא סינטטי יעלה הרבה יותר. אמנם יש סוגי דשא סינטטי שעלותם נמוכה, אך ככל שהעלות נמוכה יותר, כך תאלצו להסתפק בדשא שאיכותו לא טובה. אך, בטווח הארוך הסיפור הוא שונה לחלוטין. הדשא הרגיל מצריך עלויות רבות של תחזוקה ואילו הדשא הסיננטי שאומנם עולה תחילה הרבה יותר מהדשא הרגיל, מצליח להחזיר את ההשקעה בו ואף נהיה משתלם וכדאי יותר על פני הדשא הרגיל בטווח הארוך.

כיצד יש לתחזק את הדשא

בכל הנוגע לתחזוקה, דווקא דשא סינטטי מנצח. אם אין לכם כוח להשקיע בטיפול וטיפוח הדשא, תשמחו לדעת כי אתם לא צריכים לשלם לגנן על מנת שיטפל לכם בדשא. לאחר ההקמה,דשא סינטטי מוכן.

בשונה מדשא רגיל שדורש תחזוקה לאורך זמן רב, דשא סינטטי אינו דורש תחזוקה לאורך זמן רב. תחזוקה של דשא רגיל מבזבזת כמויות גדולות של מים המהווים מצרך יקר במדינה כמו ישראל. כמו כן, תחזוקת דשא רגיל דורשת גיזום ודישון שמתבצעים על ידי גנן.

רכישה של דשא סינטטי יכולה לחסוך לכם כסף רב על השקיה, תחזוקה וגינון. מרבדי דשא סינטטי אינם פגיעים מפני שינויי מזג האוויר. כחלק מהתחזוקה של דשא סינטטי מומלץ לרכוש מערכת ניקוז. המערכת מנקזת את הנוזלים המגיעים אליה, ומאפשרת לסנן מים בקלות. כתוצאה מכך, המערכת לא אוספת מים. בנוסף, שמירה על מראה יפה כוללת להסיר כל פסולת מהשטח למשל, עלים, ענפים או חפצים קטנים שיש להם סיכוי להיתקע בין מרבדי הדשא.את הפסולת ניתן להסיר באופן ידני.

לסיכום, רגיל או סינטטי? בכל הנוגע לתחזוקה וחסכון במים נדמה שיש מנצח ובגדול – הדשא הסינטטי.

לחצו לקטלוג רהיטי הגן שלנו

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן