מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / בניית פרגולות לשמירה על ריהוט הגינה

בניית פרגולות לשמירה על ריהוט הגינה

בניית פרגולות לשמירה על ריהוט הגינה

מזג האוויר הים תיכוני מציב בפני בעלי הבתים הישראליים לא מעט משוכות ואתגרים. ביניהם, השמש החמה שבכוחה להצמיח גינות שלמות או להרוס גם את אחרון הפרחים. אין ספק כי השמש הישראלית יכולה להיות בין הגורמים העיקריים להשפעה על מראה הגינה שלנו. בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מיישמים את האפשרות לבנות פרגולה מחוץ לבית. אמנם ישנן פרגולות המצריכות אישור מיוחד אולם מעבר לכך רוב הפרגולות כיום פשוט מצילות גינות מקמילה של פרחים וצמחים, רהיטים ועוד.

בניית פרגולות: מגמה הולכת וגוברת

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה הולכת וגוברת של בניית פרגולות מעץ מסוגים שונים בגינות למיניהן. אין ספק כי הגינות הקיימות כיום יכולות להיות פסגת היצירתיות תודות לחופש העיצוב הקיים בתחום וכן תודות לנכונות ההשקעה של בעלי בתים רבים. יחד עם זאת, בשל השמש נהרסות גינות רבות ואף חמור מכך: הרהיטים המוצבים בגינות נהרסים גם הם. בניית פרגולות, אם כך, היא איננה רק מענה לבני האדם, אלא גם מאפשר שימור משמעותי של מצב הגינה הפרטית.
ריהוט העשוי מעץ או ריהוט במבוק – כל אלו נראים יפהפיים כאשר הם חדשים ונרכשו זה עתה מהחנות. יחד עם זאת גם הרהיטים החדשים ביותר מועדים לבלאי ולכן ישנה חשיבות עצומה לשמירה על הרהיטים. רבים נוהגים לכסות את הרהיטים שלהם בימי החורף מפני גשם ורטיבות אולם בימי הקיץ חשופים הרהיטים לבלאי ולפגיעה משמעותית במעטפת החיצונית שלהם. על מנת להבטיח את איכות הרהיטים למשך זמן רב, חשוב לבדוק אופציה של בניית פרגולות.

היתרונות הרבים של בניית פרגולה

בניית פרגולות אינה יעילה לגינה עצמה בלבד. באמצעות בניית פרגולות ניתן להצל על הגינה וליצור בה חוויה נעימה של נוחות ומנוחה. תודות לפרגולות האיכותיות המשווקות כיום, יכולים רבים ליהנות מישיבה ממושכת בחצר מבלי להיכוות או להסתנוור מהשמש. כמובן, גם הישיבה בגשם יכולה להתקיים תודות לפרגולות אולם כאן כבר תלוי בסוג הפרגולה ובאיכותה – שכן לא כל הפרגולות מתאימות לישיבה במהלך החורף.
בניית פרגולות בגינה מבטיחה איכות חיים לרהיטים החשובים כאשר במקרים רבים מדובר במוצרים חשמליים או רהיטים יקרי ערך. על מנת להבטיח כי הגינה תיראה חדשה ויפהפייה גם שנים רבות לאחר הקמתה ורכישת הריהוט ישנה חשיבות בלתי מבוטלת להצבת פרגולה. מעבר לכך, בניית פרגולות מעניקה לגינה מראה מעוצב, עדין ונעים המקשר בין הטבע האמיתי לבין הבית המתורבת והמעוצב.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן