מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / איך נחסוך על קניית ריהוט גן על-ידי שדרוג הקיים?

איך נחסוך על קניית ריהוט גן על-ידי שדרוג הקיים?

איך נחסוך על קניית ריהוט גן על-ידי שדרוג הקיים?

חסכון וקיצוצים כלכליים הפכו למושגים שכיחים בעולם הסוציואקונומי של היום וככל שהתקציב לוחץ כך גם הפתרונות היצירתיים אינם מאחרים להגיע. היכולת לחסוך על כל פרט מהקטן ועד לגדול ביותר נכנסים גם לתחום העיצוב.

רצון העיצוב חייב להגיע עם אפשרויות כלכליות מתאימות, לא כן? במקרה הזה תוכלו לקבל טיפים ועצות שיעזרו לכם לחסוך על עיצוב הגינה ולהתנהל נכון גם בהשקעה הזאת. 

לא חייבים להרים את הבלטות בגינה, כדי להשתדרג ולשדרג את עיצוב הנופים ברמה גבוהה.

טיפים עיצוביים, בחירת אלמנטים מעניינים של ריהוט כגון ערסל מעוצב, שינויים בתחומי הגינה ותוספות קטנות, עשויים להיות משמעותיים מאוד ולחולל שינויים במראה הגינה ובעיצובה.

הטיפים הבאים יראו לכם, שאתם לא חייבים לקרוע את הכיס, כדי להכניס שינוי מרענן לחצר הבית:

מעבר לכך, אתם מוזמנים לצלצל אלינו לחנות ולהתעניין בפריטים מיוחדים ולא יקרים העשויים לליצור עבורכם גיה או מרפסת משודרגים ונעימים.

ריהוט מחודש – נוסטלגיה מודרנית

ריהוט חדש? זה כל כך "פאסה"! הריהוט המחודש חוזר לאופנה ובגדול ואתם מרוויחים סגנון אישי מבלי להוציא תקציבי עתק. באמצעות מעט צבעים המותאמים לריהוט חוץ וכמה בדים מותאמים לשימוש חיצוני, תוכלו ליצור עיצוב מחדש על העיצוב הקיים בגינה שלכם, העיצוב המחודש יעניק לגינה שמץ של נוסטלגיה ואלגנטיות, המראה החדש ייצור נגיעה עיצובית חדשה על הסגנון הקיים ויעניק לכם את האפשרות ליצור גינה מיוחדת עם טאץ' אישי!

העיצוב הזה שנקרא "לעבוד עם פריטי העיצוב הקיימים", הוא בין העיצובים השכיחים ביותר כיום, עקב הצורך לחסוך ולהימנע מהוצאות מיותרות רק בגלל שהעיצוב הקיים התחיל לשעמם אותנו לאחר שנים לא מעטות, יחד עם זאת, אתם ממש לא חייבים להשתעמם מהעיצוב הקיים ושינוי פשוט באמצעות צבע  או שמן עץ בגוונים וכמה בדים או כריות מיוחדים, יכולים לחולל מהפך של ממש בתחום עיצוב הגיונות וריהוט הגינות המעוצב.

טכניקות עיצוב בטקסטיל- שינויים מזעריים יוצרים עיצובים גדולים

כפי שציינו מעלה, טכניקות עיצוב מטקסטיל בלבד יכולות ליצור שינויים משמעותיים בעיצוב בכלל ובעיצוב הגינה בפרט. תוספת של כרים וכריות, רכישת ציפות דקורטיביות, הוספה של פוף גינה, ערסל שתופס את העין או נדנדה מעוצבת לגינה יכולים ליצור עולם חדש ומרגש בתחומיה של הגינה הפרטית שלכם. חסכון בקניית ריהוט גן יכול להיות מתובל ברכישות קטנות המייצגות פריטים מעוצבים משלימים ולאו דווקא פריטי ריהוט גדולים שעשויים להגיע לסכומים של ארבע ספרות ואף יותר. נדנדה מעוצבת מקש עם ריפוד ניתן למצוא בכמה מאות שקלים, כמה פנסי תאורה באזור הגינה ושינו ציפות הכרים יכולים להיות הפרטים שיהפכו את העיצוב למרגש הרבה יותר מזה של רכישת ריהוט חדש. מאחר שפה אתם מפתחים את הריהוט הקיים ויוצרים תולדה של עיצוב מתפתח ומורכב יותר.

האתגר פה הוא רב , אפשרויות החיסכון מציאותיות לחלוטין ותוך התאמה ותיאום מדוקדקים תוכלו להגיע למקומות וסגנונות, חדשים, מרגשים וחסכוניים במיוחד.

גינה עם אישיות – סלעייה מעוצבת

אחד הפריטים המשלימים המעוצבים לגינה, שהפכו לאחד הפרטים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות הם הסלעים והסלעייה המעוצבת. שברים של סלעים, חלוקי נחל  ואבנים טרשיות יעניקו לגינה מראה טבעי ו"פראי" יותר. נגדיל ונאמר, שעיצוב /שדרוג העיצובי של הגינה, כולה יכולה להישען אך ורק על אלמנט זה! אנחנו מציעים פרטי עיצוב מיוחדים כגון אבני מדרך משולבים בחלוקי נחל במחירים מוצלים שיכולים ליצור אוירה ושדרוג של כל גינה.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן