מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / איך לבחור ריהוט גן?

איך לבחור ריהוט גן?

איך לבחור ריהוט גן?

איך לבחור ריהוט גן? ישנם מרכיבים חשובים אשר מומלץ לתת עליהם את הדעת על מנת שתוכלו להנות מריהוט הגן בצורה המיטבית. ריהוט גן שמתאים לצרכים שלכם, מתאים לתנאי החוץ הקיימים אצלכם ומתאים מבחינה עיצובית – יתחבר לסגנון החיים שלכם וישרת אתכם לשנים רבות בהנאה רבה. בלקוני ריהוט גן שמחה לשתף אתכם במספר עצות שימושיות אשר יסייעו לכם בתהליך בחירת ריהוט גן המתאים ביותר עבורכם. לרשותכם מגוון שאלות חשובות שיש לשאול לפני ההחלטה הסופית על הריהוט שלכם.

לאיזו מטרה ישמש לרוב ריהוט הגן? האם למטרת ארוחה או למטרת "אחרי ארוחה"?

בבואכם לבחור ריהוט גן ראשית עליכם לחשוב מהי מטרת ריהוט הגן. מערכות הישיבה לגן נחלקות באופן כללי לשתי קטגוריות:

קטגוריה אחת הינה מערכות אירוח המאפשרות לארח ארוחה ומורכבות מכסאות סטנדרטיים ושולחן העשויים מחומרים מותאמים לשימוש כריהוט חוץ.

קטגוריה שניה הינה המערכות הסלוניות. מערכות המהוות למעשה סלון חיצוני להתפנקות בין או אחרי הארוחה. פעמים רבות, גודל המרפסת/הגינה הינו מוגבל ולכן עומד רוכש ריהוט גן בפני דילמה איזו מערכת לבחור. יש לציין שקיימות מערכות ישיבה מתכווננות המאפשרות שינוי של זווית הישיבה ו/או הגבהת השולחן ועל כן מתאימות גם לארוחה וגם להתרגעות וישיבה בתנוחת הישענות אחורה.

מניסיוננו, כאשר יש אפשרות, רוב האנשים משתמשים במרפסת או בגינה כמקום התרגעות "בין הארוחות" ולכן המלצתנו היא שכאשר יש דילמה בין בחירת מערכת ישיבה ומערכת אירוח, העדיפות מבחינת כמות ואיכות השימוש היא למערכת ישיבה "סלונית" למרפסת שלעתים רבות משמשת יותר מאשר הסלון הנמצא בתוך הבית.

כמות אנשים שישתמשו בריהוט הגן – משפחה קטנה, גדולה, האם מארחים כמות גדולה של אנשים

מערכות שונות מכילות כמות שונה של מקומות ישיבה לכן, כדאי לתכנן מראש לכמה אנשים רצוי שתשמש המערכת ובהתאם לכך לבחור את גודלה. עדיף לקחת מערכת מתאימה, איכותית ומעוצבת, על פני מערכת גדולה שתמלא את החצר ותשאר ריקה רוב הזמן. רצוי לדעת שקיימות מערכות נפתחות ומודולריות המאפשרות אירוח של כמויות אנשים משתנות.

מהו גודל הגינה/המרפסת/הגג שבו ימצא ריהוט הגן ומהי צורתו של השטח?

מומלץ למדוד את החלל וצורתו לפני ההגעה לחנות. כך יוכל נציג המכירות המקצועי לחלוק איתכם מניסיונו איזו מערכת מתאימה לגודל וצורת החלל החיצוני אצלכם. באופן כללי, רצוי לא למלא את כל כלל החוץ בריהוט ולהשאיר מקום מעבר ושטח גינה פנוי על מנת שמערכת ריהוט הגן תקבל את היופי והפוקציונאליות המקסימליים. כמו כן, ניתן להוסיף פריט מושך לעין כגון ערסל או נדנדה אשר יקנו מראה מיוחד ונעים למקום.

בחירת ריהוט גן מחומרי גלם המתאימים לתנאי החוץ הקיימים אצלכם. החומרים המועדפים הם:

אלומיניום

בבואכם לקנות ריהוט גן הכולל שילדה מתכתית, רצוי כמובן לוודא שחומר הגלם יהיה אלומיניום אשר הינו בעל תכונות אידיליות לשימוש בריהוט גן. האלומיניום אינו מחליד במגע עם מים (גשם, לחות וכו'), הוא קל משקל וחזק. רוב המערכות הקיימות בשוק כיום עשויות משילדת אלומיניום צבועה בתנור.

בנוסף, רצוי לשים לב לעובי שלדת האלומיניום שמהווה את המסגרת הפיזית של הרהיט. בדרך כלל, ניתן לזהות שלדה עבה ואיכותית על פי משקל הרהיט- ככל שכבד יותר, איכותי יותר.

ראטן סינטטי

ראטן סינתטי הינו סיב PVC בעל מקדם הגנת UV גמיש, השזור על מסגרת הרהיט. באופן כללי ניתן לאמר שככל שסיב הראטן עבה יותר, כך חוזקו הפיסי, עמידותו בתנאי מזג האוויר גבוהים יותר ושחיקתו איטית יותר.

בבואכם לקנות ריהוט גן ראטן חשוב לוודא כי הראטן הינו מחברה מוכרת כגון; VIRO או WINTECH אשר מכיל כמות פרמטר קבוע של כדוריות אנטי UV, המקנות לראטן עמידות לזמן ארוך בפני קרני השמש.

טיפ אשר מאריך את חיי ריהוט גן ראטן הינו החלפה בין חלקי הריהוט השונים ביחס לקרני השמש, כך שהשמש תפגע במקומות שונים של הרהיט ולא בנקודה אחת וכך אורך חיי הרהיט יתארך.

זכוכית

בבחירת ריהוט המשלב זכוכית, יש לוודא כי מדובר בזכוכית מחוסמת אשר הינה בעלת חוזק גבוה פי 3-5 מאשר זכוכית רגילה ועל כן בטיחותית ועמידה יותר לשמש כריהוט גן. כמו כן, רצוי שעובי הזכוכית המחוסמת יהיה לכל הפחות 5 מ"מ.

טיפ נוסף שאנו נותנים הוא שבמידה ומתחת הזכוכית ישנו ראטן שזור, כדאי לבחור בזכוכית כהה או לכסות את הזכוכית במידה והשולחן חשוף לקרני השמש מכיוון שלזכוכית יש אפקט של זכוכית מגדלת המגביר את כמות השמש שפוגעת בראטן שמתחת לזכוכית וכך הוא מתבלה מהר יותר משאר הריהוט.

הנכם מוזמנים להגיע למתחם התצוגה שלנו, בקיבוץ גליל ים (הרצליה), להתייעץ עם נציגי המכירות המנוסים שלנו ולקבל ייעוץ ושירות אדיב על מנת שתוכלו לבחור את הרהיט המושלם עבורכם.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן