מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / איך לבחור ריהוט גן בצורה נכונה?

איך לבחור ריהוט גן בצורה נכונה?

איך לבחור ריהוט גן בצורה נכונה?

אם בעבר, ברוב הגינות היה ניתן למצוא ריהוט המורכב משולחן מתקפל וכסאות לבנים מפלסטיק אותם ניתן לערום לאחר השימוש, כיום מגוון האפשרויות העומד בפניכם הוא רחב וכך גם טווח המחירים. כאשר אתם בוחרים ריהוט גן, עליכם להחליט מאיזה חומר אתם מעוניינים שהריהוט יהיה מיוצר, האם אתם מעדיפים סט שלם של ריהוט לגן או רק מספר פריטים בודדים ועוד. אז איך לבחור ריהוט גן?  

בחירת ריהוט גן – שולחן וכיסאות 

אם החלטתם לרכוש ריהוט לגן עומדות בפניכם אפשרויות רבות ועליכם להחליט באפשרות המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אם אתם נוהגים לארח אנשים רבים בגינה, מומלץ לרכוש סט שולחן וכסאות גדול שיספיק לכל האורחים. במידה ואתם זוג צעיר, שמדי פעם אוהב לשבת בגינה, האפשרות של שתי ספות ושולחן קטן תהיה מתאימה יותר עבורכם. חשוב מאוד להקפיד לקנות רהיטים טובים אשר עשויים מחומרים איכותיים וזאת על מנת שלא תיאלצו לקנות ריהוט חדש לגינה כל שנה. לפני שאתם קונים את הריהוט בדקו, כמה מקום יש ברשותכם לייעד למטרת הריהוט בגינה ורק לאחר מכן עברו לשלב של בחירת ריהוט גן.

איך לבחור מבין הסוגים השונים

כיוון שקיים היום מגוון רב של ריהוט לגן, עליכם לבחון ראשית את החומרים מהם עשויים הרהיטים על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי רכשתם מוצר איכותי. אחת האפשרויות העומדות בפניכם היא לרכוש שולחן העשוי מזכוכית מחוסמת, זכוכית זו נחשבת לחזקה פי חמש מזכוכית רגילה והיא יותר בטיחותית, אין לה הרבה בלאי ולא צריך להחליף אותה לעיתים קרובות. כל ריהוט בו תבחרו כדאי שיהיה מורכב ממסגרת אלומיניום שתגן ותשמר את הרהיט. במידה והחלטתם לבחור ריהוט גן המורכב מספות או כסאות גינה עם ריפודים, מוטב יהיה אם תוודאו שמדובר בריפוד עם חומר מעכב בעירה וכך תוכלו להיות בטוחים כי המוצר שרכשתם הוא בטיחותי.

איך לשמור על הרהיטים?

רכישת ריהוט גן חייבת להיות מלווה בקבלת אחריות על הרהיטים אך עליכם לעשות כל שביכולתכם על מנת לשמור על הרהיטים במצב תקין, כך שלא תאלצו להשתמש באחריות. חשוב מאוד לתחזק את רהיטי הגן וזאת בהתאם לעונות השנה – לא תרצו לגלות שבזמן תקופת החורף, רהיטי הגן נהרסו ועליכם לרכוש רהיטי גן חדשים לתקופת הקיץ. במידה והחלטתם לרכוש רהיטי גן אשר עשויים מעץ, עליכם להקפיד על שימון הרהיטים אחת לשלושה חודשים במיוחד אם הצבתם את הריהוט במיקום שחשוף ברוב שעות היום לשמש. אם החלטתם לבחור בריהוט ראטן השתדלו להציב במקום מוצל שכן החשיפה לשמש פוגמת באיכות הרהיט באופן משמעותי. בשעות הלילה דאגו לכסות את הרהיטים על מנת למנוע נזק שעלול להיווצר בגלל הלחות. במידה והחלטתם לבחור ברהיטי מתכת לגן, השתדלו לבחור ברהיט אשר עשוי מאלומיניום שכן הוא אינו מחליד.

למידע נוסף – שולחנות גינה

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן