מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / מאמרים / איזה סוגי עצים מתאימים עבור דקים לבריכה

איזה סוגי עצים מתאימים עבור דקים לבריכה

איזה סוגי עצים מתאימים עבור דקים לבריכה

עומדת לרשותכם גינה פרטית עם בריכה? מחפשים אחר פתרונות עיצוב לסביבת הגינה?מחפשים אחר כיסויים לריהוט גן? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מקצועי על סוגי העצים היכולים להתאים לעיצוב משטחי דקים מסביב לבריכה.

גינה פרטית עם בריכה היא ללא ספק החלום "הרטוב" (תרתי משמע) של מאות אלפי משפחות בישראל, ועבור ברי המזל מביניכם אשר זכו להגשים את החלום אנו ממליצים לקרוא את השורות הבאות ולהכיר את סוגי העצים השונים היכולים לקחת חלק בעיצוב הגינה והקמתם של משטחי דק מסביב לבריכה.

מספר מילים על משטחי דק בשטח הגינה

הקמתם של משטחי דק הינה פעולה נפוצה בגינות פרטיות וזאת לנוכח המראה היוקרתי הנלווה לכל משטחי דק עץ. משטחים אלו מיוצרים למעשה מלוחות עץ המורכבים על תשתית קיימת או תשתית מיוחדת המוקמת לצורך התקנתן, כאשר לוחות העץ מיוצרים מסוגי עץ שונים כגון עץ אורן ועץ דק איפאה הנחשבים לשני סוגי העצים האיכותיים והחזקים ביותר להקמתם של משטחי דק חיצוניים.

הצורך בתחזוקה שוטפת של משטחי הדק המיוצרים מעץ מלא הוביל לכך שיותר ויותר בעלי גינות פרטיות המעוניינים במשטחי דק, החלו לחפש פתרונות נוספים לעניין. כיום, ישנם פתרונות אחרים להתקנת משטחי דק המבוססים על חומרי עץ מעובד וחומרים סינטטיים. דקים מעץ אלו מתאפיינים בעמידות גבוהה והם בעלי מראה יוקרתי.

עצי האורן והאיפאה המותאמים לעמידות בפני תנאי מזג אוויר לאורך כל ימות השנה, מחייבים אתכם בפועלות תחזוקה שוטפות וזאת לנוכח העובדה שאף על עמידותם וחוזקם הם עלולים להינזק מפגעי מזג האוויר ובמקרים רבים הם מאבדים מצבעם לאורך זמן. פעולות התחזוקה השונות כוללות בין היתר: ניקוי תדיר של המשטח באמצעות מטאטא כביש, שימון המשטח אחת לחצי שנה בשמן ייעודי המותאם לסוג העץ, צביעת המשטח אחת לשנה, החלפת ברגים מעת לעת ובמידת הצורך ופעולות תחזוקה נוספות הנקבעות בהתאם למצבו של המשטח.

כאשר אתם בוחרים עץ לצורכי הקמתם של משטחי דקים לגינה אנו ממליצים לכם להתייחס לכל מערכות הישיבה אותם תרצו להציב על גבי משטחי הדק. ברוב המקרים, נהוג לבחור בסוגי מערכות ישיבה מאלומיניום או כאלו המיוצרים מחומר המכונה ראטן. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של עיצובים ודגמים שונים של מערכות ישיבה לגינה שכל אחת מהן יכולה להשתלב על גבי כל משטח דק המיוצר מעץ מלא ו/או מעץ מעובד המשלב בתוכו חומר גלם סינטטיים שלמעשה מונעים מכם את פעולות התחזוקה השוטפת לתחזוקת משטחי דק מעץ מלא.

פרמטר נוסף אותו חשוב לבחון כאשר אתם בוחרים סוגי עצים עבור משטחי דק לגינה ומסביב לבריכה הפרטית, הינו העלות הכספית של רכישת לוחות העץ ועבודת ההתקנה. תעריפי העבודה ולוחות העץ משתנים כמובן בהתאם להיקף הגינה והיקף משטח הדק הרצוי לכם, ולכן, אנו ממליצים לכם לבצע סקר השוואת מחירים מקדים ולבחון מספר הצעות מחיר שונות ומפורטות, למידע נוסף על ריהוט גן היכנסו ולאתר שלנו.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן