מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / איך נבחר קמינים מגז שמתאימים לעיצוב הגינה?

איך נבחר קמינים מגז שמתאימים לעיצוב הגינה?

איך נבחר קמינים מגז שמתאימים לעיצוב הגינה?

כידוע לנו מזה שנים רבות בלקוני ריהוט גן דואגת לעיצוב הגינה שלכם בצורה הטובה ביותר, ריהוט גינה איכותי ביותר עם מגוון אפשרויות עיצוב, אבל היום אנחנו מדברים על איך ליצור סביבה ביתית עם קמינים מגז.

עיצוב

לאחר שבוחרים את ההספק הרצוי יש לעבור על קריטריון העיצוב ופה מחכה מגוון נרחב של עיצובים, כאשר חלק יותר מודרניים וחלק יותר נוסטלגיים ועל כן בנקודה זו אין מן הנמנע מלעבור על ההיצע הנרחב עד שחשים שמצאתם את העיצוב הרצוי. עם זאת גם יש להתייחס לאופי צורת הלהבה (יש קמיני גז שמשלבים מראה של בולי עץ משולבים עם להבה מרצדת). כמו כן ניתן לבחור באופציית קמין גז מובנה ולחלופין באופציית קמין גז עומד. הקמין המובנה נכנס אל תוך נישה ייעודית כגון קיר גבס או נישת לבנים, ואילו קמין עומד אינו צמוד לקיר ועל כן מאפשר חופש תמרון ואף מאפשר יותר פאות חשופות ומכאן שיש יותר ניצול של החום המופץ.

בריאות

מלבד עיצוב גם יש לציין שחשוב להקפיד על איכות הקמין מבחינה תברואתית. כך למשל ניתן למצוא קמינים בעלי ארובה כפולה, (אחת יונקת אוויר מחוץ לבית ואילו השנייה פולטת את גזי השריפה מחוץ לבית), כך שניתן לשמור על אוויר ביתי נקי וחף מריחות נלווים.

בחירת מיקום

לאחר שבוחרים את קמין גז הרצוי, יש לעבור ולבחור את המיקום הנכון, כאשר המיקום הרצוי יהיה מקום בו הקמין יפיץ חום למרחק כמה שיותר גדול ואל עבר כלל החלל. על כן יש למקמו במקום מרכזי ואם מתלבטים ניתן להתייעץ עם החברה ממנה רוכשים- כמובן כל עוד מדובר בחברה מקצועית.

חיסכון

כאשר יש להסתייע בפרמטר חיצוני על מנת לשמר טמפרטורה רצויה, אנשים נזכרים כמה חיסכון כספי הנו חשוב ועל כן מדהים לגלות שאם בוחרים בקמין גז איכותי הוא אומנם עשוי לעלות הרבה, אך לאחר מכן הוא יתגלה כהשקעה חכמה. כך לדוגמה נציין מקרה בו ניתן לחמם בית של 150 מ"ר ולשלם רק כשני ש"ח עבור שעת תפעול מאוד יעילה- מכאן שמדובר על אופציה מאוד זולה.

עלות

כאשר עומדים לרכוש קמין שעובד על גז, יש לקחת בחשבון שהמחיר מורכב מעלות הקמין, עלות ההתקנה ועלות התפעול. באופן כללי המחירים מתחילים מ- 7,000 ₪, אך גם יכולים לנסוק מעלה לסכום של 30,000 ₪. הכול תלוי בסוג, בגודל, בחברה וברמת הגימור. עם זאת אין לחסוך יתר על המידה, כך שניתן יהיה ליהנות מאיכות התפוקה לאורך זמן.

חימום כעיצוב המטבח

מעבר למה שהעין רואה, גם הגוף מרגיש. כחלק מהשהות הנעימה במטבח כדאי לשקול להציב קמין איכותי בעיקר במטבחי גן הסופגים טמפרטורות נמוכות יותר. הצבת קמין מאז ומעולם תרמה לנוחות ולשהות הנעימה והמשפחתית בבית ובגינה הפרטית המשלבת מטבח איכותי ומעוצב.

לחץ כאן להתרשמות מסוגי עצים לקמין מומלצים של חם בבית.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן