מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / שילוב מדרגות בעיצוב הגינה

שילוב מדרגות בעיצוב הגינה

שילוב מדרגות בעיצוב הגינה

כאשר חושבים על שילב המדרגות, הדבר הראשון שיש להחליט הוא מאיזה חומר גלם הן יהיו עשויות. קיימות מספר אופציות, כאשר בבחירת החומר המתאים יש לקחת בחשבון הן את העיצוב והן את העמידות- אחרי הכל, המדרגות עומדות להיות ממוקמות מחוץ לבית ולספוג את כל השינויים במזג האוויר, ולכן חשוב מאוד להקפיד לבנות אותן אך ורק מחומרי גלם חזקים איכותיים אשר יוכלו להיות עמידים בפני נזקים לטווח הארוך.

בנוסף לכן, חשוב מאוד לבחור בחומר קל לתחזוקה ולניקוי. מדרגות הממוקמות מחוץ לבית נוטות לצבור לכלוך, ועל מנת לשמור על מראה נאות סביר להניח שנצטרך לנקות אותן, ובמקרים מסוימים אפילו לצבוע אותן מחדש, בתדירות גבוהה למדי. לכן, חשוב מאוד לקחת בחשבון גם מה יידרש מאיתנו מבחינת הניקיון והתחזוקה של המדרגות אותן נבחר.

ניתן לבחור בין חומרי גלם שונים לשם בניית מדרגות, כמו למשל שיש או עץ. את חומרי הגלם הללו ניתן לשלב עם חומרים נוספים, כמו זכוכית או מתכת, ובכך ליצור אפקט עיצובי מרשים ומעניין.

שמירה על בטיחות

כאשר מתכננים את גרם המדרגות בגינה שלנו, חשוב מאוד לזכור לשים דגש על הבטיחות. ישנם תקני בטיחות שונים הקבועים בחוק, אשר נועדו לוודא כי המדרגות יציבות, עמידות ובטיחותיות די הצורך על מנת שלא לסכן אותנו. כדי לבנות את המדרגות בצורה תקינה ואיכותית, חשוב מאוד לפנות אך ורק לבעלי מקצוע בעלי מוניטין וניסיון בתחום בניית גרמי המדרגות מחוץ לבית.

אנשי מקצוע כאלה יקפידו על תכנון נכון מבחינת התשתית והיסודות. גם אם ברצונכם לבצע את עבודת הבנייה בכוחות עצמכם, קבלת ייעוץ לגבי התכנון היא יותר ממומלצת.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן