מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / ריהוט אווירה – גינה עם אופי

ריהוט אווירה – גינה עם אופי

ריהוט אווירה – גינה עם אופי

הכירו את האופנה האחרונה של רהיטי הגן של המאה ה- 21: רהיטי האווירה. ריהוט גן מודרני בסגנון משתנה בשונה מהריהוט הגן המרובע אותו הכרנו עד כה. כל סגנונות הריהוט, בגוונים שונים, סגנונות משתנים וצורות מפתיעות, בהתאם לאופי ולטעם העיצובי של בעל הגינה.

בלקוני מאמינים כי הגינה צריכה להוציא את המיטב מעיצוב הבית –  ההשראה לעיצוב של פנים הבית מתחילה קודם כל מהגינה.

לכן, בראש ובראשונה, העיצוב צריך להתחיל מהבסיס, המדבר על הדשא המלאכותי ועובד דרך הצמחייה ולהתמקד בריהוט הגן הדקורטיבי והמיוחד, כזה שגם יאפשר הנאה בשעות הפנאי ואירוח נוחים וגם ישאיר את האורחים עם רושם של אירוח באווירה אחרת. רהיטי האווירה  ב"בלקוני", יוצרים סגנון אישי בכל גינה. צוות ייעוץ העיצוב של בלקוני, מצטיינים ומתהדרים ביכולת ליצור התאמות וחיבורים בין ריהוט גן לשאר האלמנטים במרפסת או בגינה כך שיתאים לאנשים החיים בבית. 

כבר בימים הקרובים הדשא שלכם יהיה ירוק יותר…

עיצוב "נכון" של ריהוט הבית, אינו מתבטא דווקא באלמנטים של ריהוט גן יוקרתי ויקר. התאמת העיצוב והפיכתו למעניין, כזה אשר נותן את האמירה האישית שלו, הוא זה ההופך את הגינה שלכם לבעלת "דשא ירוק ומזמין הרבה יותר". עיצוב בעל נגיעה אישית יכול להיות כזה אשר לאו דווקא ישלב פריטי ריהוט תואמים אחד שני אלא דווקא יתן נגיעות משתנות ברמת הגוון בכל פריט. דווקא סגנון ה"סטים" הולך ונעלם, ובמקומו, נכנס סגנון צבעוני יותר ואקלקטי יותר, בעל עיצוב שלא חוזר על עצמו בכל פריט ודווקא יוצא בסגנון משלו, מבחינת שינוי הגוון אך בסגנון שמשתלב יפה יחד. 

עיצוב גינה בסגנון רומנטי

גינות רומנטיות, יעוצבו בסגנון וינטג'י, בגוונים פסטליים רכים ואפשרויות של כיווצים עדינים באזור הטקסטיל – מעין קפיטונאג' שאנו מכירים בספות והכורסאות הביתיות. הגוונים בעיצוב גינות רומנטיות יהיו בהירים והבסיסים עצמם יהיו עשויים ברזל יצוק בעיצוב דק ועדין או דווקא בסגנון ראטן בהיר, שיתרום לסגנון הרומנטי. גוונים בהירים יתרמו במיוחד לתחושת הרומנטיות וישוו לגינה, מראה זוהר במיוחד בשעות הערב והלילה. מומלץ להוסיף גם תאורה מעוצבת בנוסף לריהוט, מראה שישווה רושם רומנטי עוד יותר, על העיצוב הלבן והבוהק לאור הירח. שילוב של כריות פרחוניות עדינות יכול להשתלב יפה בסגנון ריהוט גן שכזה. 

המראה הרומנטי מתאים לגינות גדולות וקטנות כאחד, ומעניק מראה של ביתיות וחם לכל גינה בכל גודל. 

"כל רהיט- אמריקה" – החלום האמריקאי זה כאן!

האמריקאים, אוהבים את הכל בגדול גם את העיצובים שלהם ובעיקר את עיצוב הנופים, כמושפעים מתהליך האמריקניזציה שאין מנוס ממנו, גם אנחנו בנוף הישראלי לוקחים חלק בחלום האמריקאי לפחות בכל מה שקשור לעיצוב הגינות ומכניסים את האלמנט של הגרנד דיזיין אל תוך הגינה. סגנון המשלב בתוכן גוונים אפרפרים, חומים וסגולים עמוקים, חלקים או בעלי אפליקציות בעלי מרחב ישיבה רחב ומתן מקום לביטוי העצמי. ערסלים ונדנדות ישיבה מרווחת בעיצוב עגול, באים לידי ביטוי גם הם בסגנון העיצוב ה"ניו-יורקי" ומקנים תחושה של "לייף סטייל" אמיתי, בגינה הים תיכונית.

לקבלת ייעוץ והתאמה לסגנונות רומנטיים, אמריקאיים וסגנונות רבים אחרים לגינה שלכם, צרו  איתנו קשר או קפצו אלינו לביקור- אנשי העיצוב שלנו, ישמחו לענות לכם על כל שאלה ולתת לכם טיפים לעיצוב ריהוט גן ועיצוב נופים בכלל.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן