מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / ריהוט גן למרפסת – איך לבחור נכון?

ריהוט גן למרפסת – איך לבחור נכון?

ריהוט גן למרפסת – איך לבחור נכון?

בבתי-מגורים רבי קומות, מרפסת היא המקום הכי קרוב לבחוץ שיש, לפעמים אפילו טוב יותר מכיוון שהיא נמצאת בגובה המשקיף לנוף. גובה אומר הרבה אוויר, מקום שנעים להיות בו וכדאי לטפח אותו. אחרי ארוחת שישי עם המשפחה, או אפילו לארח במרפסת עצמה וכך לקחת גם את הבלגן והצורך לנקות, אל מחוץ לבית. כך או כך, חשוב שתנצלו טוב טוב את המקום העומד לרשותכם, בעיקר מהסיבה שברוב בתי המגורים המרפסות עצמן לא גדולות מדי והן מגיעות בצורות גיאומטריות שונות ומגוונות. לכן, ריהוט גן צריך להתאים ולהיות בעל תכונות חשובות ומרכזיות כדי להוציא ממנו את המיטב.

ממה מתחילים כשבוחרים ריהוט גן?

ראשית, דעו את המרפסת שלכם. מדדו אותה, ושימו לב אם יש בה חללים "מוחבאים" שחורגים מהשטח שלה, היכן תרצו למקם את מערכת הישיבה לגינה, כמו למשל, פינה קטנה בצורת מלבן בתוך מרפסת בצורת טרפז או בגינה עצמה. את השטח העודף הקטן בבסיס הזווית הזו, ניתן למלא למשל על ידי פינת אחסון. נניח ובחרתם מערכות ישיבה יוקרתיות למרפסת שלכם, בעלת שלושה או ארבעה כיסאות. ייתכנו מצבים בהם נארח הרבה יותר אנשים ולכן, נחזור לפינת האחסון, שיכולה לשמש מחסן קטן לכיסאות "ספייר" – כסאות שמתקפלים או נערמים.

ריהוט גינה למרפסת – כמה דברים שחייבים לדעת:

  • אם אתם גרים בקרבה לים, בררו איזה חומר עמיד ביותר ללחות ולמלח. כנראה שריהוט גן אלומיניום יהיה הפתרון עבורכם.
  • אם יש לכם מרפסת בצורה אובאלית או עגולה, שברו את המראה הזה עם שולחן עגול.
  • אם המרפסת שלכם ריבועית או בעלת קווים גיאומטריים ישרים – היופי הוא להניח שולחן עגול שמתחבר בצורה הרמונית לקווים הישרים.
  • בהתאם למה שנאמר מקודם – שמשייה יכולה להתאים לשולחן מבחינת צורה גיאומטרית או להיות בדיוק ההפך.
  • אם המרפסת שלכם מאוד קטנה ואתם עדיין רוצים לארח בה ולהוציא את המיטב, קחו בחשבון כיסאות ללא מסעד.
  • ריהוט גן למרפסת בלוק כפרי הוא ריהוט העשוי עץ – ישנם המון סוגים של עץ ועם הטיפול הנכון ובחירה הנכונה של סוג העץ הוא יכול להחזיק לכם שנים רבות.
  • ריהוט לגינה מודרנית הוא מוחמרים כמו אלומיניום, ראטן או פלסטיק. כמובן שמבחינה עיצובית הצבעים הקרים והמתכתיים יותר יתנו לכם את המראה העכשווי יותר.
  • ישנן אדניות הנצמדות לדופן מעקה המרפסת, גם היא גם תהיה יפה ומיוחד וגם יישאר לכם יותר מקום עבור ריהוט גן וגם יישאר לכם חופש תנועה.

בסופו של דבר – ריהוט לגינה

יכול להוציא את המיטב מהמרפסת שלכם אפילו אם איננה גדולה. יש להתחשב בפן הפרקטי כמו גודל, צורה, הצללה נכונה, גובה הבניין ומיקומו ביחס לים, וכמובן ללכת על עיצוב שהחלטנו עליו מראש. חשוב לחסוך במקום כדי שיהיה נעים ונחמד לשבת במרפסת ולהרגיש את האוויר הטוב, ולקבל גם כמה מחמאות טובות על הדרך.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן