מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / מדוע מערכות ישיבה מאלומיניום כל כך טובות?

מדוע מערכות ישיבה מאלומיניום כל כך טובות?

מדוע מערכות ישיבה מאלומיניום כל כך טובות?

הטרנד האחרון במערכות הישבה לגינה ולמרפסת הוא האלומיניום… אז מה גרם לטרנד העכשווי הזה להוביל… מערכות הישיבה מאלומיניום מתאפיינות במספר יתרונות משמעותיים, היתרון הבולט ביותר במערכות אלו על פני הראטן הסינתטי הוא היכולת המצוינת שלהם לעמוד בשמש חזקה, לאורך כל ימות השנה!! אלומיניום הוא חומר קל משקל חזק וגמיש ובכך ניתן לעצב אותו לרהיטים מודרניים, מעוצבים, בעלי קוים נקיים ועיצוב מודרני. האלומיניום, בניגוד לחבריו ממשפחת המתכות אינו מחליד לעולם ועל כן הוא חומר מצוין בבחירת ריהוט גן. בשונה ממערכות הישיבה מראטן סינתטי, מערכות הישיבה מאלומיניום מסוגלות לעמוד בשמש לאורך שנים רבות ללא תחזוקה וללא בלאי.

יתרונותיה הנוספים של מערכות ישיבה מאלומיניום הנם הניקיון הפשוט וקל בעזרת צינור מים וסבון ובכך שגם אם במקרה המערכת קיבלה מכה או נשרטה, התיקון הוא פשוט מאוד בעזרת צבע. בשונה מערכת ישיבה מראטן סינתטי שהקליעה עלולה להיפרם אחרי מספר שנים של חשיפה לשמש, במערכת ישיבה מאלומיניום לא מתמודדות עם בעיה מסוג זה. מערכת ישיבה מאלומיניום יכולה להגיע בשלל צבעים גוונים וצורות. כשתבחרו מערכת ישיבה מאלומיניום לא תצטרכו לדאוג מהמיקום של המערכת במרפסת או בגג או בחצר שהם שטופי שמש. אחרי חורף ארוך תוכלו בקלות לנקות את המערכת שלכם והיא תחזור להיות חדשה כמו ביום שקניתם אותה.

אז מה חשוב לשים לב כאשר בוחרים מערכת ישיבה מאלומיניום?

כאשר אתם קונים מערכות ישיבה מאלומיניום אתם לא צריכים דוקטורט, אך בכל זאת ישנם מספר דברים שכדאי לשים אליהם דגש בבחירת המערכת.

אלומיניום הוא אמנם חומר חזק מאוד אך גם גמיש מאוד ולכן חשוב לבדוק היטב את עובי השלדה ממנה עשויה המערכת כך שתהיה מספיק עבה כדאי לשאת משקל לאורך זמן. אם המערכת עשויה מאלומיניום המגיע בצורה של צינור או פרופילים, חשוב לוודא שעובי הדופן הינו לפחות 15 מ"מ, כדי שבעת השימוש במערכת תהיה תמיכה מספקת לשלדה.

בנוסף, חשוב לשאול את החנות בה אתם רוכשים את המערכת מה היא שיטת הצביעה. שיטת הצביעה העדיפה הינה צביעה בתנור. שיטת צביעה זו חשובה מאוד מכיוון שהיא שומרת על אחידות הצבע והמרקם שלו לכל חלקי המערכת ומקנה שכבה עבה ואחידה של צבע הנשמר לאורך זמן.

לסיכום

מערכות ישיבה מאלומיניום הן מערכות עמידות, איכותיות ומתאימות לכל מזג אויר ומקום בישראל לכל אורך השנה, שימו לב לטיפים שהצענו בבחירת המערכת וכך תיהנו ממנה לאורך שנים רבות.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן