מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / כיצד לבחור כיסויים לריהוט גן

כיצד לבחור כיסויים לריהוט גן

כיצד לבחור כיסויים לריהוט גן

ב- 'בלקוני ריהוט גן' אנו מאמינים שחשוב לשמור על המוצרים שרכשתם באותה מידה שחשוב לרכוש את המוצרים הנכונים. לשם כך אנו מחזיקים במלאי מגוון ענק של כיסויים לריהוט גן, חזקים ועמידים, שיוכלו לשמש אתכם בימי החורף וגם בשאר עונות השנה, ולהבטיח שריהוט הגן שלכם נשמר בצורה מיטבית. 

הקמנו מדריך בן 5 שלבים שיעזור לכם להבין את הצרכים שלכם ולבחור את הכיסוי הנכון לריהוט הגן שברשותכם.

1. עיינו בקטלוג המוצרים

בחירת כיסוי ריהוט גן לא אמורה לקחת יותר מידי זמן כל עוד אתם יודעים כיצד לעשות זאת. הקדישו דקה לסקור את קטלוג הכיסויים שלנו https://bit.ly/3d7mJ8H

מבחר הכיסויים לריהוט גן של בלקוני מחולק ל 6 קטגוריות משנה (כיסויים לספות גן, כיסויים לשולחנות גן, כיסויים למיטות שיזוף, כיסויים לשמשיות, כיסויים לגריל) ומסודר לפי גודל ומידות של הכיסויים.

2. הבנה של הצורך בכיסוי

קרני שמש UV, גשם, רוח, שלג, ברד, לכלוך, אבק, גללי ציפורים, חרקים ובעלי חיים הם רק חלק מהאיומים שריהוט החוץ שלכם עלול להיחשף אליהם לאורך השנים.

אנו ממליצים להכין רשימה של כל האלמנטים שריהוט החוץ שלכם עלול להיחשף אליהם.

אם אינכם בטוחים מאיפה להתחיל, הסתכלו על החלל החיצוני שלכם ונסו לשער לאיזה מהאלמנטים ריהוט הגן חשוף ובאיזו מידה. לדוגמא, בחלל חיצוני שאינו מוגן מתנאי מזג אויר בכלל, כגון גג או חצר פתוחה, ישנו צורך להשקיע בכיסוי שעמיד גם מפני שמש וגם מפני גשם, בעוד ריהוט היושב במרפסת מקורה יסתפק בכיסוי פשוט נגד אבק ולכלוך.

3. מדדו את ריהוט הגן שלכם

האם ידעתם שכיסויי ריהוט גן לא נועדו לגעת בקרקע כדי שהאוויר יוכל להסתובב כראוי מתחת לכיסוי על מנת למנוע הצטברות של עובש וטחב? שכיסוי גדול מידי שאיננו ממוקם כראוי יכול לסייע להיווצרות של בריכת מים במרכז הכיסוי? בדיוק כמו הנעליים שעל הרגליים שלכם, בחירת הכיסוי הנכון בכדי להגן על הרהיטים שלך היא קריטית. מטבע הדברים, כיסוי קטן מדי פשוט לא יתאים וכיסוי גדול מדי ייצור כיסים להצטברות מים. אנו ממליצים לבחור כיסוי נוח במידת מספקת אם סטיות של 10-15 ס"מ לכל היותר במדדים השונים (אורך, רוחב וגובה).

4. דע את התכונות החשובות בכיסוי לריהוט גן.

במידה ואתם רציניים מספיק בכל הנוגע לשמירה על ריהוט הגן שלכם, אנו ממליצים לכם לבדוק את הפרמטרים הרלוונטיים בכיסוי שאותו אתם רוכשים. כיסויים שונים מאופיינים בתכונות שונות, לכן, הקפידו לקרוא את תיאורי המוצר כדי לדעת בדיוק מה אתם מקבלים. כדאי לקחת בחשבון קריטריונים חשובים כמו תקופת אחריות, צבע, מחיר, פתחי אוורור, תפסנים (קליפסים), גומי למתיחה ועוד.

5. שימוש בכיסוי

עכשיו, אחרי שבחרתם את הכיסוי שמתאים עבורכם (ורכשתם אותו כמובן), אתם מוזמנים להשתמש בו. למידע נוסף אודות הדרך הנכונה לשימור ואחזקה של ריהוט גן בחודשי החורף אתם מוזמנים להיכנס לקישור הזה

מאחלים חורף קל ובטוח לכם ולריהוט הגן שלכםJ

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן