מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / כיסויים לריהוט גן – איך לכסות ריהוט גן – מדריך

כיסויים לריהוט גן - איך לכסות ריהוט גן - מדריך

כיסויים לריהוט גן -  איך לכסות ריהוט גן - מדריך

נתחיל בסיפור קטן. יוחאי ומיכל הם זוג ממרכז הארץ שרצו לכסות את מערכת הישיבה למרפסת שקנו. מכיוון ששניהם עסוקים מאוד, הם בחרו שלא לעשות טעויות ולקנות את הכיסוי המתאים והעמיד ביותר שיוכלו להשיג, כך שלא יצטרכו לדאוג יותר לעניין זה. הם הגיעו לחנות שבה קנו את מערכת הישיבה ורכשו את הכיסוי שהמוכר המליץ להם עליו. אלא שאחרי כמה חודשים בהם עמד הכיסוי בשמש וכמה לילות סוערים, יצאו שניהם למרפסת וגילו שהכיסוי נקרע. משיחת טלפון שערכו עם המוכר בחנות התברר להם ש'זה מה יש', קיבלתם את המוצר ששילמתם עליו, אין אחריות על כיסויים. מבחינה משפטית אין ליוחאי והודיה מה לעשות וגם אם היה להם, למי יש כוח להגיע לבית משפט בזמן שיש כל כך הרבה דברים חשובים לדאוג להם.

על מנת שלא להגיע למצב של יוחאי והודיה, חשוב מאוד לעבור על כמה נקודות אותם שווה לבדוק לפניי שקונים כיסוי לריהוט הגן. נעבור עליהם בזריזות, אם אתם קוראים את הכתבה הזו, כנראה שהגשם מתקרב.

מידות – בעולם הכיסויים קיימים אינספור דגמים וגדלים של כיסויים לריהוט גן. טרם אתם מגיעים לקנות כיסוי, מדדו את הריהוט גינה אותו אתם רוצים לכסות והגיעו עם הדף לחנות. אל תיקחו 'סנטימטר נוסף על כל מקרה', זה עלול לגרום לכיסוי להיראות גדול יותר ממה שהוא צריך להיות. מדידה כוללת אורך, רוחב (עומק) וגובה של כל רהיט גן בנפרד, או אותן מידות של כל הרהיטים כשהם מוצמדים כפי שחשבתם לכסות אותם. במידה והרהיט שאותם חשבתם לכסות איננו רהיט סטנדרטי ואתם מחפשים כיסוי אחר לדוג' כיסוי לשמשיית צד, כיסוי למנגל, כיסוי לנדנדה או כיסוי לקונכייה, המילה 'שמשייה גדולה' לא מספיקה בשביל להבין על איזה כיסוי מדובר. צלמו את הרהיט בנייד שלכם וקחו מידות מדויקות עד כמה שאתם יכולים.

אחריות – כמו בכל דבר שאתם קונים, גם בכיסוי לריהוט גן החוק הזה רלוונטי במיוחד – גם אם המוכר ממש נחמד ולא בא לכם להעיק על האווירה, שאלו את המוכר האם הם עומדים מאחורי המוצרים שהם מוכרים – כמה זמן אחריות ניתן על המוצר ובאילו מקרים מדובר. על כיסוי לריהוט גן אמורה להיות שנה אחריות לפחות מכל נזקי מזג אויר, אחרת הכיסוי לא משתלם. סתם תרוצו לקנות כיסויים למרפסת כל שנה מחדש.

חוזק – כיסויים לריהוט גן, בדומה לריהוט גן עצמו, מיועדים לגינה או למרפסת ולכן אמורים להיות עמידים יותר ממוצרים אחרים אותם אתם רגילים לקנות. אם אתם מעוניינים שהכיסוי לכם יחזיק יותר זמן מהווישר לרכב שקניתם, שווה לוודא שהכיסוי עצמו מרגיש חזק ומיוצר מחומרי איכותיים. בד יוטה, חזק ככל שיהיה, איננו עמיד לאורך זמן. בד אוקספרד, PVC, סיליקון וטפלון, אלו חומרים עמידים גם לחוץ וגם לאורך זמן. שאלו את המוכר מאילו חומרים הכיסוי עשוי וודאו בעצמכם שאלו חומרים חזקים ולא עדינים למגע. כיסוי לריהוט גס יותר לרוב יחזיק מעמד זמן רב יותר.

עמידות מפני שמש – כיסויים רבים שקיימים בשוק עשויים מבד יוטה ואכן מגנים על הסט מפני גשם. הבעיה נעוצה בימים בהם השמש קופחת על הסט, הורסת את הבד של הכיסוי ומפוררת אותו לחתיכות. ודאו שהכיסוי עמיד לא רק מפני גשם אלא גם מפני שמש!

קליפסים להידוק – כיסוי שלא יהיה מאובטח לריהוט הגן, ימצא את עצמו, סביר להניח, במקום אחר ממה שהשארתם אותו אחרי יום סוער. שימו לב שלכיסוי שלכם יש קליפסים שקושרים אותו לרהיט וגומי למתיחה. אלו יאפשרו לכם להיות רגועים ונינוחים בכל הנוגע לכיסוי גם בימים של גשם ורוח חזקים. במיוחד אם אתם מתגוררים בקומות גבוהות בהם הרוח שולטת ביד רמה.

ומה לגביי רהיטים מעץ? או כאלה עם כריות? שאלה טובה, אם יש לכם רהיטים מעץ מלא במרפסת, במיוחד כאלה שעשויים מעץ טיק (יקר מאוד) שקניתם במטיב כספכם ואינכם מעוניינים שהם יהרסו, יש לשים לב שגם כשריהוט הגן מכוסה, עדיין יהיה לו סירקולציה של אוויר. מדובר על כניסה ויציאה תמידית של אויר לתוך הכיסוי ומחוצה לו, כך שהרהיט יוכל 'לנשום'. להוריד את הכיסויים בסוף בחורף ולראות כתמי עובש על המערכת ישיבה או השולחן שקיבלתם במתנה מסבתא זו לא חוויה נעימה. ברהיטי עץ לגינה וגם בספות עם כריות מרופדות, כניסה ויציאה של אוויר מונעות עובש ובכך מאריכה את חיי הסט ומאפשרת לריהוט להיות שימושי מיד עם הורדת הכיסוי.

חוסר התאמה בין הכיסוי שקניתם לריהוט בבית – לעיתים קורה שהכיסוי שקניתם איננו מתאים מבחינת המידות שלו, מסיבה זו או אחרת, למערכת הישיבה או האירוח שלכם. שאלו את המוכר 'במידה ותהיה טעות במידה, האם יהיה אפשר להחליף את הכיסוי?' טרוויאלי ככל שזה נשמע, ישנם מצבים שבהם מהרגע שפתחתם את הכיסוי כבר לא ניתן להחזיר אותו לאריזתו המקורית ולכן חלק מהמוכרים לא יסכימו להחליף אותו בחדש. ודאו שהמוכר בחנות איננו נמנה מהסוג הזה ובמצב של חוסר התאמה הוא יסכים להחליף את הכיסוי ללא עלות.

קניתם כיסוי חדש – תתחדשו! – רק שימו לב שאתם יודעים איך להשתמש בו, בקשו מהמוכר שידגים לכם איך הוא מניח את הכיסוי על אחד הרהיטים שבחנות, כך שלא תצטרכו להתמודד עם זה בבית בכוחות עצמכם. בנוסף, ישנם כמה טיפים שחשוב לברר בנוגע לטיפול ואחזקה של כיסוי לריהוט גן אותם תוכלו למצוא בכתבה הזו כיצד לשמור על הכיסוי לריהוט גן – מדריך

אם לא מתחשק לכם לשים לב לכל פרט ופרט בכתבה ואחר כך לוודא את זה בחנות, אתם מוזמנים לפנות לבלקוני ריהוט גן – מומחים מס' 1 לכיסויים וריהוט גן בארץ בטלפון 09-9550595 או באתר https://balcony-garden.co.il/

 

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן