מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / דשא סינטטי הפתרון המושלם עבור ילדנו

דשא סינטטי הפתרון המושלם עבור ילדנו

דשא סינטטי הפתרון המושלם עבור ילדנו

רבים מאיתנו חולמים בשלב זה או אחר בחיים על בית פרטי, עם גינה, ריהוט גן, מקום משלנו שבו יוכלו הילדים להתרוצץ חופשי. רובנו רואים בדמיון גינה ירוקה גג רעפים כלב ושני ילדים. אין ספק מדובר בתמונה מושלמת.

תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: שבת בבוקר, אתם מתעוררים מאוחר, יוצאים החוצה לגינה כדי ליהנות מהשמש החמימה. אתם שותים כוס קפה, קוראים עיתון ונהנים לראות את הילדים שלכם משחקים בגינה, אין ספק מדובר במחזה מושלם. בדיוק בגלל זה כדאי לכם לשקול להתקין דשא סינטטי, התקנת דשא סינטטי תסייע לכם בשמירה על סביבה ירוקה. כיום יותר ויותר אנשים מצטרפים למהפכה הירוקה, דשא סינטטי מלאכותי הוא מוצר חסכוני והוא לא מבזבז לנו מים יקרי ערך כמו דשא רגיל.

לא דורש עבודה רבה

דשא רגיל דורש הרבה עבודה, אתם חוזרים מעוד יום בעבודה אתם עייפים כל מה שמתחשק לכם זה לשתות כוס קפה. בכניסה לבית אתם נזכרים ששכחתם להשקות את הדשא, בהחלט לא מצב נעים,אתם ניגשים לגינה שלכם ומטפלים בסיטואציה שנוצרה. במדינת ישראל יש אקלים מדברי, לפיכך הדשא זקוק למים רבים, אם החלטתם להתקין דשא סינטטי אתם יכולים לשכוח מבעיות. התקנת דשא סינטטי חוסכת לכם בעיות רבות. דשא סינטטי שומר על הצבע הירוק בניגוד לצבע אחר. אם אתם לא משקים את הדשא הוא ישנה את צבעו לצהוב. מראה של דשא צהוב זה לא מראה מלבב במיוחד אין ספק.

פתרון מושלם

דשא סינטטי האלטרנטיבה המושלמת עבור האנשים שלא מוכנים לוותר על פיסה ירוקה בבית – הפתרון המושלם.
עבור מי שלא רוצה להשקיע שעות רבות בטיפול בדשא אשר רגיל גוזל מאיתנו שעות רבות, כמות הזמן שאנחנו משקיעים בטיפול בדשא רגיל היא עצומה, דשא רגיל זקוק לכמויות אדירות של מים, בכל יום מתבזבזות כמויות אדירות של מים, מי מאיתנו רוצה לקחת על עצמו התחייבות כזאת? מסתבר שמרבית האנשים. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עוברים להתקנת דשא מלאכותי, זה קל, זה פשוט וזה חסכוני.

לעבוד לפי כל השלבים – מריסוס והדברה ועד קיבוע המרבדים

בהתקנת דשא סינטטי יש המון שלבים שצריך לעבוד על פיהם על מנת שהתהליך יהיה טוב ומדויק.
יש להכין את השטח באמצעות הדברה וריסוס על מנת למנוע גדילה של עשבים בהמשך, לפזר חצץ ויריעות, פרישת היריעות כאשר הסיבים פונים לאותו כיוון לאורך כל המשטח, התאמה והדבקה בצורה המדויקת ביותר וקיבוע המרבדים על מנת להבטיח כמה שפחות תזוזה.

לסיכום: דשא סינטטי לא זולל מים וחסכוני, הדשא נשאר תמיד ירוק. אין צורך להשקות את הדשא, בפעם הבאה שאתם מתכננים לצאת לגינה, הרשו לעצמכם ליהנות מהמהפכה הירוקה.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן