מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / איך נבחר דקים לגינה שיתאימו לעיצוב ריהוט הגן שלנו?

איך נבחר דקים לגינה שיתאימו לעיצוב ריהוט הגן שלנו?

איך נבחר דקים לגינה שיתאימו לעיצוב ריהוט הגן שלנו?

עיצוב גינה היא משימה מורכבת, שהרי יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים על מנת לתכנן אותה בצורה מיטבית שתעניק לדיירי הבית שקט ושלווה ובכלל מקום שכיף לארח ולהיות בו. הדבר החשוב ביותר בעת עיצוב גינה הוא – התאמת כלל האלמנטים בקפידה אחד לשני, כך שתוכלו ליצור סינרגיה מושלמת וחלל מעוצב ומרשים כיאה לגינות מודרניות ומעוצבות בקפידה. אם כך, יש צורך להתאים דקים בצורה נכונה, ריהוט גן אופנתי ומודרני, דשא אמיתי או סינטטי, צמחייה יפיפייה שתעשיר את מראה הגינה, בחירת פרטי נוי לשילוב בגינה ובכלל כל פרמטר אחר שחשוב לכם לצורך עיצוב גינה מרשימה.

אז בואו נראה מהם השלבים לעיצוב גינה מרשימה ויפה בדיוק כמו שחלמתם

תכנון גינה מראש

את תכנון של הגינה, כלומר את הבסיס שלה כדאי לבצע כבר בשלבים הראשונים על ידי בעלי מקצוע כמו אדריכלי נוף או מעצבי פנים המומחים בעיצוב גינות. שלב זה הוא הקריטי ביותר, שהרי הוא הבסיס של הגינה ועליו מוסיפים את שאר האלמנטים.

בחירת ריהוט גן

תחום עיצוב רהיטי הגן שינה את פניו בשנים האחרונות ואת הריהוט הפלסטיק המוכר לנו משנים עברו מחליפים בגאווה רהיטי גן יפהפיים העשויים מחומרים איכותיים. מבין המבחר הרב של רהיטי הגן תוכלו למצוא מערכות ישיבה מפנקות, ערסלים בעיצובים מודרניים, נדנדות, מיטות שיזוף, מוצרי הצללה, שולחנות וכסאות לאירוח ועוד מגוון רב של רהיטים. חשוב ביותר לבדוק את איכות החומרים מהם הרהיטים עשויים והאם הם עמידים לפגעי מזג האוויר. תוכלו לראות טיפים לבחירת ריהוט גן.

פתרונות הצללה לגינה

גינה יכולה להיות מרשימה ויפה, אך ישיבה בשמש על גבי רהיטי הגן יכולה להיות סיוט. לכן, חשוב לדאוג מבעוד מועד לפתרונות הצללה כמו – פרגולות מעוצבות, גזיבו, רשתות צל, סוככים ועוד מגוון פתרונות אחרים.

בחירה נכונה של דקים לגינה

לריצוף של הגינה יש משמעות רבה ואנשים רבים נוטים לבחור דווקא רצפת דקים, מכיוון שהיא ידידותית וחמימה לכפות הרגליים, כך שתוכלו ללכת עליה יחפים בכל עונות השנה. כמובן שיש לבחור דקים איכותיים העשויים מעץ מלא ואיכותי ביותר.

ליצירת קשר ופרטים נוספים השאירו פרטים כאן!

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן