מתחם תצוגה: קיבוץ גליל ים, הרצליה.

09-9550595

בלוג

עמוד הבית / ראשי / איך לבחור ריהוט מעוצב לגינה?

איך לבחור ריהוט מעוצב לגינה?

איך לבחור ריהוט מעוצב לגינה?

ברור שהדשא של השכן תמיד יהיה ירוק יותר מטופח יותר, מושקע יותר ומכוסח יותר. אבל בנוגע לגינה זה לא חייב להיות ככה.

בחירת ריהוט מעוצב לגינה יכולה להיות פעולה מתסכלת ומורכבת הרבה יותר מכפי שרוב הלקוחות נוהגים לחשוב, הסגנונות והסוגים השונים של ריהוט הגן, העיצובים השונים ה"נולדים" באולמות התצוגה השונים, מציתים את הדמיון שלנו ויוצרים בלבול ומשיכת התהליך, לאורך חודשים ארוכים.

לקוחות רבים, נמנעים מקבלת ההחלטה הזאת כיוון שהם מחכים שבעוד זמן קצר יצא עיצוב חדשני ויפה יותר, ה"לופ" הזה לא נגמר ולא ייגמר לעולם, כי העיצובים החדשים והקולקציות החדשות, כמו בכל תחום אחר בעולם העיצוב לעולם לא יעצרו מלכת. הפתרון הו לעיתים ריהוט גן במבצע כך שלא תרגישו "אשמים" שהוצאתם יותר מדי על הריהוט.

אז איך בוחרים את העיצוב המתאים לנו ביותר, כזה שיגרום לנו להרגיש שלמים עם הבחירה גם בבוקר שלמחרת?רעיון ההתאמה – התאימו את גוון הריהוט לגוון הכניסה אל הבית (בפנים או בחוץ)

אחד הסגנונות והרעיונות הרווחים היום, הוא התאמת עיצוב ריהוט הגינה לעיצוב הבית

עיצוב כזה יוצר סגנון מתמזג, המשתלב עם הקו העיצובי הכללי של הבית והופך את הגינה לחלק בלתי נפרד מהבית, למרות שריהוט הגן נמצא מחוץ לבית. העיצוב הזה יוצר קשר נעים, מזמין וביתי הרבה יותר וניתן לראות אותו ביותר ויותר בתים פרטיים וגם בבניינים משותפים בעת תכנון עיצוב גינות המשלבות נגיעות עיצוב דומות של ריהוט גן בחצר הבניין והלובי המשותף. 

שאלת העמידות – בחרו בריהוט עמיד בפני השמש

בסופו של יום, שאלת עמידותו של ריהוט הגן נבחנת על פי כמות השמש אליו הוא חשוף. מים ורטיבות אינם שאלה מכיוון שריהוט זה בנוי להיות בסביבה עם הרבה מים. כלומר, ריהוט שאמור לעמוד בגינה, חייב להיות עמיד בפני השמש. מעבר לחשיבות תחזוקת הריהוט חשוב לבחור ריהוט המותאם ספציפית לגינות חיצוניות, לא מקורות, כדי שלא יפגמו תוך זמן קצר לאחר שהייה של שעות ספורות מתחת לשמש. ריהוט עמיד, מעבר לטיפול התקופתי שלו לא ייפגע גם בימי הקיץ החמים ביותר. ריהוט עמיד בפני פגעי האקלים חייב לשלב חומרי גלם לבסיס (אלומיניום איכותי וראטן מוגן UV) וטקסטיל סינתטי.

סט ריהוט גן ראטן פינתי

טקסטיל שאינו איכותי, לאחר זמן קצר של שהייה תחת השמש עשוי להירקב ולהתייבש. טקסטיל סינטטי מפוליאסטר בטקסטורה עמידה ומעט "גסה", יהיה יציב יותר ומושפע פחות מטמפרטורות החום הגבוהות בחודשי השיא בקיץ.

החומר ממנו בנויה השלדה של הריהוט, חייב להיות עמיד גם הוא, בפני חלודה, נפיחות, ריקבון, שריטות וקילופים, מצבים שיכולים להתרחש או לפגום בריהוט כתוצאה מהטמפרטורות הגבוהות שאינן תורמות לשימור הריהוט במצבו האסתטי. אלומיניום בעובי של 1 וחצי מ"מ לפחות צבוע בתנור, עונה על צורך זה.

עיצוב שקוף – שילוב ריהוט מזכוכית או דמוי זכוכית

שילוב העיצוב ה"זכוכיתי" השקוף, הופך גם הוא לשכיח יותר ויותר בעיצוב הגינות המודרניות,  את העיצוב השקוף, ניתן למצוא בשולחנות זכוכית מחוסמת בעלת שכבות עבות ועמידות בפני שריטות או שבר ובחלופה הזולה יותר שלהם של הזכוכית הדקה או דמויות הזכוכית. רצוי להימנע מרכישת שולחנות זכוכית בעלי פינות, במיוחד באזור הגינה. התקלות בשולחן כזה עשוי להיות מאוד בלתי נעים בקרב מבוגרים ומסוכנים לילדים קטנים.

עדכונים לגבי מבצעים קולקציות חדשות ועוד

אחת לחודש, ישירות למייל נעביר לכם עדכונים חמים מתחום עיצוב הגן, דילים למבצעים בלעדיים לחברים שלנו ועוד הפתעות

דילוג לתוכן